Anonym skriver:
Ja jeg sendte ham en mail igår aftes hvor han svarede i morges. Han påsod at jeg hver oplyst forkert Tlf nr. Hmm. Og så skrev han at han godt ka forstå min situation men at det er en dum dag fordi der så er undertal i 3 timer. Det har der så bare været i al den tid jeg har været der hvor det så har været mig det er gået udover. Han skriver at han ønsker jeg finder en anden løsning men hvis ik så ka det vel ikke være anderledes. Hmm ja hvordan tolker man så den? Siger han inddirekte at jeg kan holde fri med dårlig samvittiged? Jeg VED bare at det blir nogle lange dage resten af ugen med dårlig stemning fra de andre hvis jeg tager fri. Øv jeg syns den er svær
Ja det er sq er svært en.... Det er da ikke særlig fedt af ham at skrive sådan, så får du jo netop dårlig samvittighed ved at gå, han vil ikke være en dum chef, men er det så alligevel, fordi han jo egentlig presser dig til at blive... Hmm havde det været min sidste dag et sted, havde jeg smuttet, men jeg kan godt se at det bliver lidt træls at komme derop igen. Men så igen, han har jo egentlig givet dig lov, og det kan jo ikke være dit problem at de mangler folk. Du er der jo i forvejen for at redde hans røv, ved at ta vikar timer hos ham.
Anmeld