Kan ikke få fri til juleafslutning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Mette 28

Kan sagtens forstår at du vil med, det vil jeg også når der er arrangementer med min søn, så mit svar er ikke fordi jeg ikke forstår dig.

Men hvis du bare bliver væk eller går fra dit job så er det ulovlig udeblivelse og de må tilbage holde din løn uden videre forklaring, da det er dig der vil være galt på den, og ens fagforening kan ikke hjælpe i disse tilfælde da det er dig der ikke overholder reglerne men chefen gør, hvis du får penge fra vikar bureauet så kan chefen nægte at udbetale penge for dig og bureauet kan så holde din løn tilbage..  Så desværre så skal du have fri for at det ikke er ulovligt det du gør, og melder du dog syg og går til arrangementet er det jo desværre også ulovligt. Ved godt det er mega træls men sådan er det desværre, men jeg ville ringe imorgen eller tage derhen for at få chefen til at forstå det er vigtigt for dig, så det ikke går gennem andre..

Håber du får fri til det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Puha det ved jeg ik om jeg tør gider heller ik at de er sure den sidste uge jeg er der

Hvad har du at miste??

Er der chance for du får et blivende job eller er det bar ud om den uge???

Anmeld

9. december 2010

Silvermist

Hvad med en omsorgsdag? Eller afspadsering?

Ej, kan virkelig godt forstå dig og synes bestemt også at det er pisse surt at din chef slet ikke melder tilbage. Krydser fingre for at han/hun ringer i morgen. Selvfølgelig er det en stor og vigtig begivenhed, både for dig og din søn, at deltage til juleafslutningen. Håber at det ender med at du får lov til at tage med

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Hvad har du at miste??

Er der chance for du får et blivende job eller er det bar ud om den uge???

Nej ka ik blive der men 37 timer med dårlig stemning er ret øv

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

Hvad med en omsorgsdag? Eller afspadsering?

Ej, kan virkelig godt forstå dig og synes bestemt også at det er pisse surt at din chef slet ikke melder tilbage. Krydser fingre for at han/hun ringer i morgen. Selvfølgelig er det en stor og vigtig begivenhed, både for dig og din søn, at deltage til juleafslutningen. Håber at det ender med at du får lov til at tage med

Der er ikke noget der hedder omsorgsdag, afspadsering og end ikke barns første sygedag når man er i et vikarbureu Øj det er frustrerende. Jeg har end ikke bedt om tidligere fri den sidste dag jeg er der selvom det resulterer i at jeg kommer 2 timer senere til den julefrokost vi skal til

Anmeld

9. december 2010

HopinWishin

Anonym skriver:

Har brug for at høre jeres mening, piger.

Jeg arbejder som vikar i nogle enkelte uger og i næste uge skal jeg derned for sidste gang. Da jeg startede var der 3 andre end mig, men den ene sagde op så det meste af tiden jeg har været der har der manglet en. Der er så blevet ansat en til så nu er de i overtal igen.

Jeg har meget lange dage og er afsted fra 7-18 de fleste dage. I næste uge er der juleafslutning i vuggestuen. Det er mit første barn så jeg vil rigtig gerne deltage i sådan noget. Pædagogerne sætter stor pris på at mor og far er der og især fordi der kommer luciaoptog og de små kan godt blive bange. Min søn er 13 mdr.

At deltage i dette juletamtam resulterer i at jeg skal ha 3 timer før fri. Dette ringede jeg til chefen og spurgte om forleden. Han havde ikke tid til at tage tlf så min kollega fik beskeden og lovede at han ville ringe tilbage senere på dagen. Det gjorde han bare ikke. Den eneste kollega jeg har tlf nr på skrev jeg til og spurgte om hun ville bede ham ringe idag så. Hun svarede mig at det ville hun gerne men hun ville oplyse mig om at de andre må få bedsteforældre til at deltage i sådan noget og trække på skuldrene over det. Hmm fedt. Jeg er jo slet ik ansat som de andre er. Nå men chefen har så heller ik ringet idag.
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig på mandag hvis han ikke ringer imorgen.

Er det mig der er helt urimelig mht at man da godt ka få fri et par timer? Nogle af de andre har fået lov at holde fri af andre lignende årsager.

julekram

Jeg kan absolut godt forstå at du vil have fri til sådan noget!! På min arbejdsplads er vi meget fleksible...

Håber for dig at din chef er large!

Anmeld

9. december 2010

Silvermist

Der er ikke noget der hedder omsorgsdag, afspadsering og end ikke barns første sygedag når man er i et vikarbureu Øj det er frustrerende. Jeg har end ikke bedt om tidligere fri den sidste dag jeg er der selvom det resulterer i at jeg kommer 2 timer senere til den julefrokost vi skal til

Ej hvor træls  Håber virkelig at det ender med at du kommer afsted. Jeg ville godt nok også blive ked af det hvis jeg ville være nødsaget til at melde afbud til mine pigers juleafslutninger. Heldigvis har jeg aldrig stået i den sitution.

Du får lige en kæmpe krammer 

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Jeg kan absolut godt forstå at du vil have fri til sådan noget!! På min arbejdsplads er vi meget fleksible...

Håber for dig at din chef er large!

Tak det håber jeg også men er begyndt at tror det er et no go og at de er sure siden de slet ik svarer

Anmeld

9. december 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

Ej hvor træls  Håber virkelig at det ender med at du kommer afsted. Jeg ville godt nok også blive ked af det hvis jeg ville være nødsaget til at melde afbud til mine pigers juleafslutninger. Heldigvis har jeg aldrig stået i den sitution.

Du får lige en kæmpe krammer 

Tusind tak. Det har jeg faktisk brug for. Øv hvor er det frustrerende. Jeg VIL altså bare med

Anmeld

10. december 2010

Karina84

Vil bare lige høre om du har fået fat i chefen i dag? Læste lidt med i går og kan godt forstå hvis du gerne vil ha fri, så er lidt spændt på om det kan la sig gøre?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.