Har brug for at høre jeres mening, piger.
Jeg arbejder som vikar i nogle enkelte uger og i næste uge skal jeg derned for sidste gang. Da jeg startede var der 3 andre end mig, men den ene sagde op så det meste af tiden jeg har været der har der manglet en. Der er så blevet ansat en til så nu er de i overtal igen.
Jeg har meget lange dage og er afsted fra 7-18 de fleste dage. I næste uge er der juleafslutning i vuggestuen. Det er mit første barn så jeg vil rigtig gerne deltage i sådan noget. Pædagogerne sætter stor pris på at mor og far er der og især fordi der kommer luciaoptog og de små kan godt blive bange. Min søn er 13 mdr.
At deltage i dette juletamtam resulterer i at jeg skal ha 3 timer før fri. Dette ringede jeg til chefen og spurgte om forleden. Han havde ikke tid til at tage tlf så min kollega fik beskeden og lovede at han ville ringe tilbage senere på dagen. Det gjorde han bare ikke. Den eneste kollega jeg har tlf nr på skrev jeg til og spurgte om hun ville bede ham ringe idag så. Hun svarede mig at det ville hun gerne men hun ville oplyse mig om at de andre må få bedsteforældre til at deltage i sådan noget og trække på skuldrene over det. Hmm fedt. Jeg er jo slet ik ansat som de andre er. Nå men chefen har så heller ik ringet idag.
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig på mandag hvis han ikke ringer imorgen.
Er det mig der er helt urimelig mht at man da godt ka få fri et par timer? Nogle af de andre har fået lov at holde fri af andre lignende årsager.
julekram 
Anmeld