Valle81 skriver:
Hejsa:0)
Ja du mister desværre april ydelsen - medmindre du føder før tid og føder inden 31 marts:0)
Du får først ydelsen til 20/7-2011 og man bliver ikke "kompenceret" for det man taber fra april til juli.Så den ydelse du får 20/7-2011 er de 4248kr.
Christina, også med termin i Apil ( 3. barn)
Ps - så dit bryllup i tv og synes det var det mest romantiske jeg længe har set - og elsker din kjole:0)
Hej Christina - tak for dit svar 
Tænkte nok at det var sådan det hang sammen og fred med det... Jeg tror vi kommer til at klare os glimrende. Vi har et rimeligt budget uden at ydelsen er regnet med, så jeg ser det egentlig bare som en bonus!!
Det VAR uden tvivl det mest romantiske bryllup jeg kunne forestille mig... det var simpelthen så fantastisk at blive viet så smukt og personligt et sted! Det kunne bare ikke være anderledes 
Kjolen skulle være simpel og så er den jo sart støvgrøn, da det jo var et skovbryllup og fordi jeg ikke havde et behov for at skulle være hvid brud... Brochen er meget gammel og er gået i arv i min familie - så den måtte bare med! Kjolen faldt jo ikke helt i god jord hos "dommerne", men den var/er bare lige mig 
Tak for dine søde ord...
Line
Anmeld