Info om børnefamilieydelse 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Maja_4000

Nok et dumt spørgsmål .. Men skal man selv "melde sig til" .. Eller hvad man siger ? :b Eller kommer pengene af sig selv ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Hansen97

Maja_4000 skriver:

Nok et dumt spørgsmål .. Men skal man selv "melde sig til" .. Eller hvad man siger ? :b Eller kommer pengene af sig selv ? 

De kommer helt af sig selv ;-)

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

Elsker simpelthen de penge

Anmeld

9. december 2010

Maja_4000

112233 skriver:

De kommer helt af sig selv ;-)

Hvor smart ;D

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Baagøe skriver:

Elsker simpelthen de penge

Også her:0)

De gør unægtelig den økonomiske tilværelse lidt nemmere - og især som enlig - var det ikke for dem tør jeg slet ikke tænke på hvordan Asta's ogmit liv havde set ud da jeg var alene med hende:0)

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

Også her:0)

De gør unægtelig den økonomiske tilværelse lidt nemmere - og især som enlig - var det ikke for dem tør jeg slet ikke tænke på hvordan Asta's ogmit liv havde set ud da jeg var alene med hende:0)

Hos os bliver hele beløbet sparet op hvert kvartal og det sidste kvartal bliver brugt til sommerferie sydpå Vi kunne godt klare os uden, men de er sørme rare at få!

Anmeld

9. december 2010

Valle81

Baagøe skriver:

Hos os bliver hele beløbet sparet op hvert kvartal og det sidste kvartal bliver brugt til sommerferie sydpå Vi kunne godt klare os uden, men de er sørme rare at få!

Det er fandmer flot:0) Og sikker fed måde at spare op til sommerferien på:0)

Lækkert - glæder mig til at om 1 år når vi er gældsfrie at børnepengene herogså bliver "luxusbeløb" og ikke til alt andet:0)

Anmeld

9. december 2010

eliasogmor

æv, elias blir 3, ( ikke æv at han blir 3) og vi går 1000 kr ned....:\'(

Anmeld

9. december 2010

slettet_7530

Carina1977 skriver:

Undrer mig over at unge-ydelsen er månedsvis....hvorfor er de andre så ikke også det?

Jeg tror det er fordi der er forholdsvis mange der bruger nogle af pengen fra ungeydelsen til at betale privatskoler og efterskoler med.

Anmeld

9. december 2010

Pige2009

Valle81 skriver:

Det er fandmer flot:0) Og sikker fed måde at spare op til sommerferien på:0)

Lækkert - glæder mig til at om 1 år når vi er gældsfrie at børnepengene herogså bliver "luxusbeløb" og ikke til alt andet:0)

Det kan jeg godt forstå - jeg nyder det også. Her på matriklen står den jo på opsparing til hus og jeg regner med at kunne skrive husejer på visitkortet i den nye år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.