Wohoooooo :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Jeg har hele tiden forventet, at hvis vi gerne ville vide kønnet, så ville de lige stoppe hurtigt óp, hvis det kom på skærmen undervejs eller lige tjekke til allersidst, hvis der var tid?

For mig er det en MD-skanning, der giver det sidste "godkendelsesstempel" på at baby har det godt og vokser, som h*n skal. Kønnet er bare en bonus, hvis de kan se det

Men folk har vist meget forskellig tilgang til de skanninger. Jeg forstår f.eks. heller intet af dem, der fravælger NF og/eller MD

Jeg er helt enig, selvfølgelig er det fair de kigger hvis de kan se det eller fortæller det, hvis de ser det, men synes igen jeg ville have det tjekket op, netop pga " sikkerheden i svaret, og ja ser det også som en bonus, hvis man ønsker det

Ja jeg forstår heller ikke at man fravælger, men tror også det er de færreste som gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

Jeg er helt enig, selvfølgelig er det fair de kigger hvis de kan se det eller fortæller det, hvis de ser det, men synes igen jeg ville have det tjekket op, netop pga " sikkerheden i svaret, og ja ser det også som en bonus, hvis man ønsker det

Ja jeg forstår heller ikke at man fravælger, men tror også det er de færreste som gør det

Jeg er også sikker på, at vi ender med at købe én omkring uge 30 stykker (det er vist deromkring det er ved at være sidste udkald?). Dels så vi ser baby igen mellem MD og fødslen, og dels så vi er helt sikre på kønnet

Anmeld

13. december 2010

Sofia

Tillykke

jeg ser også helt vildt frem til at gå ind i3. trimester, det bliver vildt.

Anmeld

13. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Jeg er også sikker på, at vi ender med at købe én omkring uge 30 stykker (det er vist deromkring det er ved at være sidste udkald?). Dels så vi ser baby igen mellem MD og fødslen, og dels så vi er helt sikre på kønnet

ja det er noget med uge 25-27/28 stykker er bedst, pga mængden af fostervand, men ja dte kan varmt anbefales, er noget af en oplevelse i sær med det 3d, er jo helt vildt hvad de kan se derinde

Anmeld

13. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

ja det er noget med uge 25-27/28 stykker er bedst, pga mængden af fostervand, men ja dte kan varmt anbefales, er noget af en oplevelse i sær med det 3d, er jo helt vildt hvad de kan se derinde

Så bliver det helt sikkert der omkring, vi gør det

Vi ved ikke helt, om det bliver 3D endnu...kæresten synes, det ser totalt creepy ud, og jeg har det fint med 2D, hehe

Anmeld

14. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Så bliver det helt sikkert der omkring, vi gør det

Vi ved ikke helt, om det bliver 3D endnu...kæresten synes, det ser totalt creepy ud, og jeg har det fint med 2D, hehe

hehe sådan havde jeg det også, og alligevel blev jeg virkelig overrasket og vildt facineret, ellers kan i jo måske sige at selve kønsdelen skal 3d scannes, bare for feks en sikkerheds skyld, men mener nu generelt kønsskanningerne bliver gjort i 3d da det viser det mest sikre resultat

Anmeld

14. december 2010

JustMe

hehe sådan havde jeg det også, og alligevel blev jeg virkelig overrasket og vildt facineret, ellers kan i jo måske sige at selve kønsdelen skal 3d scannes, bare for feks en sikkerheds skyld, men mener nu generelt kønsskanningerne bliver gjort i 3d da det viser det mest sikre resultat

Det er pudsigt, for nogle siger at det er mest sikkert at bestemme kønnet i 2D. Men hvis man nu får begge dele, og de siger det samme, er det potte jo ude. Men kønsskanningen fokuserer vel netop kun på kønsdelene?

Anmeld

15. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Det er pudsigt, for nogle siger at det er mest sikkert at bestemme kønnet i 2D. Men hvis man nu får begge dele, og de siger det samme, er det potte jo ude. Men kønsskanningen fokuserer vel netop kun på kønsdelene?

det går jeg ud fra, at de fokuserer på, når den hedder sådan, men ang sikkerhed, så er det vel lige som med så meget andet at de ikke kan blive enige om hvad der er rigtigt eller forkert, eller hvad der er bedst og knap så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.