Wohoooooo :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
27 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Kløver

Wohoooo så er endnu en milepæl nået, er i dag 28+0 og derfor nu gået ind i 30 trimester, hvor er det bare vildt, har nu gennemført 70% af min graviditet

Er da bare så glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Lone Jakobsen

altid dejligt med milepæle

Anmeld

9. december 2010

Kløver

nutche skriver:

altid dejligt med milepæle

Ja meget

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Det må være skønt!  Jeg venter stadig på min milepæl, som er 50% gennemført

/JustMe - 16+3

Anmeld

10. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Det må være skønt!  Jeg venter stadig på min milepæl, som er 50% gennemført

/JustMe - 16+3

Jamen uh ha, man kan jo lave flere milepæle, hvis man har lyst, men ja 50% milepælen, var jeg dælme glad for da jeg kom til den dag, så bliver ugerne jo mindre og mindre på en anderledes måde

Hvornår er du halvvejs

Anmeld

10. december 2010

Nemesis

Hihihi 30 trimester du er godt nok længe gravid Tilykke med milepælen.Sisse

Anmeld

10. december 2010

Kløver

ladydan1 skriver:

Hihihi 30 trimester du er godt nok længe gravid Tilykke med milepælen.Sisse

haha gud ja, jeg har da vist fået et nul sneget ind

Så tror da pokker jeg føler mig så kæmpe

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

Jamen uh ha, man kan jo lave flere milepæle, hvis man har lyst, men ja 50% milepælen, var jeg dælme glad for da jeg kom til den dag, så bliver ugerne jo mindre og mindre på en anderledes måde

Hvornår er du halvvejs

Ja, de gør meget - lige nu er der bare laaaaaaangt til MD, hvor jeg kan få bekræftet, at bebs har det godt (jeg er nervøst anlagt ).

Jeg er 20+0 mandagen lige efter nytår....det må så blive den 3/1 eller deromkring?    ...og jeg er sikker på, at ugerne så vil føles kortere. Så har man heller ikke "alle" skanningerne, som man synes ligger håbløst langt væk, haha!

Anmeld

10. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Ja, de gør meget - lige nu er der bare laaaaaaangt til MD, hvor jeg kan få bekræftet, at bebs har det godt (jeg er nervøst anlagt ).

Jeg er 20+0 mandagen lige efter nytår....det må så blive den 3/1 eller deromkring?    ...og jeg er sikker på, at ugerne så vil føles kortere. Så har man heller ikke "alle" skanningerne, som man synes ligger håbløst langt væk, haha!

hehe nå ja, man kan sige du er da så heldig du har jul og nytår imellem, så det tager lidt opmærksomhed, men kan sagtens følge dig, vi var til scanning da jeg var 16+1 som vi selv betalte for, og igen her 27+1 men der var mere for at bekræftige at de ikke havde overset noget til md. Men synes det går bedre når man mærker tydeligt liv og spark hver dag

Anmeld

10. december 2010

JustMe

hehe nå ja, man kan sige du er da så heldig du har jul og nytår imellem, så det tager lidt opmærksomhed, men kan sagtens følge dig, vi var til scanning da jeg var 16+1 som vi selv betalte for, og igen her 27+1 men der var mere for at bekræftige at de ikke havde overset noget til md. Men synes det går bedre når man mærker tydeligt liv og spark hver dag

Ja, det er altid noget. Vi syntes desværre ikke, der var penge til kønsskanning også her i julen, hvor der er så meget andet at bruge penge på Så nu skal de næste 2 uger bare gå hurtigt

Jeg glæder mig også, til jeg mærker liv lidt oftere end bobler i 5 min en gang om ugen, hahaha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.