Maja84 skriver:
ja synes det er godt at få brugt tiden rigtigt til md, og så få den kønsscanning hvis man vil vide kønnet. For mig at se er kønnet mindre vigtigt, og helt klart mere vigtigt at barnet har det ok, får sådan en sær fornemmelse i maven, når nogle omtaler md-scanningen som en kønsscanning, gjorde ihvertfald da min veninde skrev hun skulle til kønsscanning og have kønnet at vide og da jeg spurgte ind hvor det henne og hvor dejligt osv, kom det frem til var md scanningen, og virkede bare som om hun slet ikke var interesseret i at høre om barnet havde det godt, men at kønnet var ultimativt vigtigt, og ja det synes jeg er lidt synd
barnets helbred må vel komme i 1 række, men det er jo bare min mening 
Jeg har hele tiden forventet, at hvis vi gerne ville vide kønnet, så ville de lige stoppe hurtigt óp, hvis det kom på skærmen undervejs eller lige tjekke til allersidst, hvis der var tid?
For mig er det en MD-skanning, der giver det sidste "godkendelsesstempel" på at baby har det godt og vokser, som h*n skal. Kønnet er bare en bonus, hvis de kan se det 
Men folk har vist meget forskellig tilgang til de skanninger. Jeg forstår f.eks. heller intet af dem, der fravælger NF og/eller MD 
Anmeld