Wohoooooo :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Ja, det er altid noget. Vi syntes desværre ikke, der var penge til kønsskanning også her i julen, hvor der er så meget andet at bruge penge på Så nu skal de næste 2 uger bare gå hurtigt

Jeg glæder mig også, til jeg mærker liv lidt oftere end bobler i 5 min en gang om ugen, hahaha

Jeg kan sagtens forstå dig, vi havde bestilt tid i meget god tid, så havde pengene til det, vi har dog bare valgt alm 3d da vi ikke vil vide kønnet, men ja der er jo mere end rigeligt at bruge penge på i julen, men også når man venter en lille ny i familien

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Wohoooo så er endnu en milepæl nået, er i dag 28+0 og derfor nu gået ind i 30 trimester, hvor er det bare vildt, har nu gennemført 70% af min graviditet

Er da bare så glad

Håber der kun er 3... Ellers er det jo flere år du skal rende med mave på... Stort at være nået så langt!!!!!

Lene

Anmeld

10. december 2010

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Håber der kun er 3... Ellers er det jo flere år du skal rende med mave på... Stort at være nået så langt!!!!!

Lene

hehe ja, det ville godt nok være ulideligt at skulle have så mange trimestre

Gik det ellers godt til scanningen i dag

Anmeld

10. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

Jeg kan sagtens forstå dig, vi havde bestilt tid i meget god tid, så havde pengene til det, vi har dog bare valgt alm 3d da vi ikke vil vide kønnet, men ja der er jo mere end rigeligt at bruge penge på i julen, men også når man venter en lille ny i familien

Ja, der er lidt for mange ting at bruge penge på

Hvis de ikke kan se kønnet til MD ender vi alligevel med en ekstra skanning. Det bliver nok også meget rart at se baby undervejs i de sidste 20 uger

Anmeld

10. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Ja, der er lidt for mange ting at bruge penge på

Hvis de ikke kan se kønnet til MD ender vi alligevel med en ekstra skanning. Det bliver nok også meget rart at se baby undervejs i de sidste 20 uger

jeg var ihvertfald super glad for det, og vil man vide kønnet ville jeg også få en kønsscanning, de kan se meget mere og give mere sikkert resultat end ved deres scannere på sygehuset, synes jeg. jeg ville også kunne frygte at man forventer feks en dreng fordi man havde fået den besked og købt efter det, og så kom der en pige måske en af grundende til vi ikke vil vide det, selvom jeg vil overveje det når/hvis vi skal have nr 2

Jeg synes ihvertfald scanningen jeg fik, her 27+1 var det hele værd

Anmeld

10. december 2010

Brams

Der er bare ikke noget bedre end milepæle - tillykke med det

Anmeld

10. december 2010

Kløver

Brams skriver:

Der er bare ikke noget bedre end milepæle - tillykke med det

tusind tak

Anmeld

12. december 2010

JustMe

Det er lige den tanke jeg også har. Til en kønsskanning er tiden jo også dedikeret til netop at finde kønnet og gennemtjekke det, så man er så sikker, som muligt

Anmeld

13. december 2010

Kløver

JustMe skriver:

Det er lige den tanke jeg også har. Til en kønsskanning er tiden jo også dedikeret til netop at finde kønnet og gennemtjekke det, så man er så sikker, som muligt

ja synes det er godt at få brugt tiden rigtigt til md, og så få den kønsscanning hvis man vil vide kønnet. For mig at se er kønnet mindre vigtigt, og helt klart mere vigtigt at barnet har det ok, får sådan en sær fornemmelse i maven, når nogle omtaler md-scanningen som en kønsscanning, gjorde ihvertfald da min veninde skrev hun skulle til kønsscanning og have kønnet at vide og da jeg spurgte ind hvor det henne og hvor dejligt osv, kom det frem til var md scanningen, og virkede bare som om hun slet ikke var interesseret i at høre om barnet havde det godt, men at kønnet var ultimativt vigtigt, og ja det synes jeg er lidt synd barnets helbred må vel komme i 1 række, men det er jo bare min mening

Anmeld

13. december 2010

JustMe

Maja84 skriver:

ja synes det er godt at få brugt tiden rigtigt til md, og så få den kønsscanning hvis man vil vide kønnet. For mig at se er kønnet mindre vigtigt, og helt klart mere vigtigt at barnet har det ok, får sådan en sær fornemmelse i maven, når nogle omtaler md-scanningen som en kønsscanning, gjorde ihvertfald da min veninde skrev hun skulle til kønsscanning og have kønnet at vide og da jeg spurgte ind hvor det henne og hvor dejligt osv, kom det frem til var md scanningen, og virkede bare som om hun slet ikke var interesseret i at høre om barnet havde det godt, men at kønnet var ultimativt vigtigt, og ja det synes jeg er lidt synd barnets helbred må vel komme i 1 række, men det er jo bare min mening

Jeg har hele tiden forventet, at hvis vi gerne ville vide kønnet, så ville de lige stoppe hurtigt óp, hvis det kom på skærmen undervejs eller lige tjekke til allersidst, hvis der var tid?

For mig er det en MD-skanning, der giver det sidste "godkendelsesstempel" på at baby har det godt og vokser, som h*n skal. Kønnet er bare en bonus, hvis de kan se det

Men folk har vist meget forskellig tilgang til de skanninger. Jeg forstår f.eks. heller intet af dem, der fravælger NF og/eller MD

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.