GLS er noget lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Lene-Oliver

Jeg lader værre med at handle med firmaer der bruger dem efter min sidste oplevelse.

De havde forsøgt at aflevere en pakke efterladt en pakke seddel og jeg ringede og aftalte at de sku komme med den næste dag. Jeg var hjemme hele dagen pga. det og da jeg tjekkede postkassen, lå der endnu en pakke seddel. De havde altså smidt en pakkeseddel i postkassen men de havde ikke ringet på.

Jeg ringer så for at brokke mig og får svaret at hvis jeg ville have min pakke kunne jeg selv hente den. (den skulle hentes i Kolding, jeg bor i Horsens) Jeg siger så jeg ingen bil har, det var ikke deres problem, de sendte kun pakker ud to gange. Da jeg ikke havde mulighed for at hente den, måtte jeg så bede dem om at sende den på ny, som jeg selv skulle betale. det kostede mig lige 550kr hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Corn

He... Her har vi en fuldmagt, en aftale om, hvor de skal stille pakkerne, hvis ingen er hjemme... Det kan de heller ikke finde ud af

Anmeld

9. december 2010

CamillaSoefelt

Gitte85 skriver:

Nøj hvor jeg hader GLS...!

Har lige fået brev fra GLS (igen igen igen) om at de har forsøgt at aflevere en pakke hos mig i går, men jeg var ikke hjemme! WHAT... Jeg var så hjemme HELE dagen! Så måtte ringe ind og aftale et nyt tidspunkt og de kommer så i morgen mellem 8 - 16.... HALLO! De skal da være glade for at jeg er på barsel ellers havde jeg da ikke tid til at sidde herhjemme og vente!

Hvor er det altså bare træls

Også dig? Jeg har godt nok også haft mine problemer med de spader mange gange..;(!! Gider ikke bruge dem mere

Anmeld

9. december 2010

PernilleB

Gitte85 skriver:

Nøj hvor jeg hader GLS...!

Har lige fået brev fra GLS (igen igen igen) om at de har forsøgt at aflevere en pakke hos mig i går, men jeg var ikke hjemme! WHAT... Jeg var så hjemme HELE dagen! Så måtte ringe ind og aftale et nyt tidspunkt og de kommer så i morgen mellem 8 - 16.... HALLO! De skal da være glade for at jeg er på barsel ellers havde jeg da ikke tid til at sidde herhjemme og vente!

Hvor er det altså bare træls

Enig...!!! Min far som arbejder hjemme, har været udsat for det osse..!! Det selvskab er bare så pinligt..!!! Min far ringede til selvskabet da jeg kom op med den der lort lap papir med hvor der står de har forsøgt at aflevere en pakke... ejg var selv hjemme osse..!! så han ringede... fik nummeret til chaufføren og ringede til ham... ja nu var han altså i lyngby... og så ville det koste min far penge hvis han skulle køree hjem til ham igen... det endte medd at min far selv kørte hen efter den... Arrrrhhhhh

Anmeld

18. december 2010

lotte32

Osse her  det er simpelthen så frustrerende, for man kan ikke gøre en sk...   føles jo som om de holder ens pakke som gidsel..

GLS  har haft min pakke siden den 9. dec. og på trackinglisten står der at den har været ude til levering 3 gange, men ingen sedler her.. ringede så i torsdags til dem, og de lovede at den ville blive leveret igår, fredag, men ingenting, ikke engang en seddel... og kan se på tracking at den godt nok har været ude til levering, men kun i ½ time, så endte den på lager igen..

Så nu har jeg sendt en meget vred mail til GLS, samt en kopi til firmaet som jeg handlede med, ved godt det ikke er deres skyld, men syntes de bør vide hvad der sker når de har leveret pakken til GLS...

ret nitte det hele, og har ellers betalt ekstra for hurtig levering...

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.