GLS er noget lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Frøken Sørensen

VIPpigen skriver:

De er ikke særlige smarte, dog har jeg de gange de har leveret her ikke haft nogen problemer. Men begge gange de dukkede op her var jeg lige trådt ud af badet, og det var den samme der leverede. Godt timet for ham

Ja det må du da nok sige

Det er da godt at høre det ikke er os alle der har haft problemer med dem... Og jeg har da også haft gode oplevelser... Men desværre flest dårlige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

WHAT!!!! Det er da helt vildt....

Men hvis du ved at der ligger pakker til dig på posthuset, kan du så ikke hente dem???

Uhhh ja man føler sig rigtig nøgen uden det...

Det har jeg også forsøgt at gøre, men de vil ikke lade mig hente dem, uden jeg har den der seddel med, som de plejer at lægge i postkassen, hvis man ikke er hjemme!

Er lidt presset, da nogle af de ting fra pakkerne er noget jeg skal bruge til en kage, der skal afleveres lørdag formiddag...

Anmeld

9. december 2010

Malthesmoar

Gitte85 skriver:

Nøj hvor jeg hader GLS...!

Har lige fået brev fra GLS (igen igen igen) om at de har forsøgt at aflevere en pakke hos mig i går, men jeg var ikke hjemme! WHAT... Jeg var så hjemme HELE dagen! Så måtte ringe ind og aftale et nyt tidspunkt og de kommer så i morgen mellem 8 - 16.... HALLO! De skal da være glade for at jeg er på barsel ellers havde jeg da ikke tid til at sidde herhjemme og vente!

Hvor er det altså bare træls

JA de er MEGET uprofessionelle, vælg aldrig GLS en anden gang

DE lyver & svindler

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Det har jeg også forsøgt at gøre, men de vil ikke lade mig hente dem, uden jeg har den der seddel med, som de plejer at lægge i postkassen, hvis man ikke er hjemme!

Er lidt presset, da nogle af de ting fra pakkerne er noget jeg skal bruge til en kage, der skal afleveres lørdag formiddag...

Har du trackingnummeret på noge af pakkerne? For så kan du jo gå ind på postdanmarks hjemmeside og søge på det nummer og den side der så kommer frem, printer du ud og går op og viser dem! Det har jeg gjort flere gange hvor jeg ikke har fået de der sedler! Og så har jeg fået mine pakker uden problemer!!

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Malthesmoar skriver:

JA de er MEGET uprofessionelle, vælg aldrig GLS en anden gang

DE lyver & svindler

Jeg ville virkelig også gerne undgå dem hvis det var muligt, men der er bare nogle sider på nettet, hvor eneste leverings mulighed er GLS

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

Har du trackingnummeret på noge af pakkerne? For så kan du jo gå ind på postdanmarks hjemmeside og søge på det nummer og den side der så kommer frem, printer du ud og går op og viser dem! Det har jeg gjort flere gange hvor jeg ikke har fået de der sedler! Og så har jeg fået mine pakker uden problemer!!

Jamen så gør jeg da det!

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Jamen så gør jeg da det!

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

Giver dem indtil kl. 15:00 til at komme med dem! For skal på arbejde kl.15:30, og så kunne jeg da lige slå et smut forbi posthuset der, hvis ikke de er kommet inden!

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Giver dem indtil kl. 15:00 til at komme med dem! For skal på arbejde kl.15:30, og så kunne jeg da lige slå et smut forbi posthuset der, hvis ikke de er kommet inden!

Lyder som en god ide... Håber i hvert fald du får pakkerne i dag  God arbejdslyst senere

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

Lyder som en god ide... Håber i hvert fald du får pakkerne i dag  God arbejdslyst senere

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.