GLS er noget lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.229 visninger
24 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Frøken Sørensen

Nøj hvor jeg hader GLS...!

Har lige fået brev fra GLS (igen igen igen) om at de har forsøgt at aflevere en pakke hos mig i går, men jeg var ikke hjemme! WHAT... Jeg var så hjemme HELE dagen! Så måtte ringe ind og aftale et nyt tidspunkt og de kommer så i morgen mellem 8 - 16.... HALLO! De skal da være glade for at jeg er på barsel ellers havde jeg da ikke tid til at sidde herhjemme og vente!

Hvor er det altså bare træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

bøgelund

Gitte85 skriver:

Nøj hvor jeg hader GLS...!

Har lige fået brev fra GLS (igen igen igen) om at de har forsøgt at aflevere en pakke hos mig i går, men jeg var ikke hjemme! WHAT... Jeg var så hjemme HELE dagen! Så måtte ringe ind og aftale et nyt tidspunkt og de kommer så i morgen mellem 8 - 16.... HALLO! De skal da være glade for at jeg er på barsel ellers havde jeg da ikke tid til at sidde herhjemme og vente!

Hvor er det altså bare træls

hm.  

den er da lidt svær for dem at snakke udenom. træls sådan noget.

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

hm.  

den er da lidt svær for dem at snakke udenom. træls sådan noget.

Nej og det er bare ikke første gang! Og synes tit jeg har hørt det er sket for andre også!

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Ja herhjemme afleverer de så bare pakkerne til naboerne, som de ikke har fået lov til. Og samtidig med når jeg selv har været hjemme!

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Ja herhjemme afleverer de så bare pakkerne til naboerne, som de ikke har fået lov til. Og samtidig med når jeg selv har været hjemme!

Ej altså.... Det er jo til grin!

I sidste uge havde de bare stilt en pakke ude foran min dør og ja den var stor og han har sikkert ikke gidet slæbe den ned igen, men det må de jo slet ikke gøre...!

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

I sidste uge havde de bare stilt en pakke ude foran min dør og ja den var stor og han har sikkert ikke gidet slæbe den ned igen, men det må de jo slet ikke gøre...!

Uhh! Jeg bliver simpelthen så sur over dem!!

Men desværre er Post Danmark selv ikke meget bedre, syntes jeg! Jeg har lige fået en pakke, de har haft i deres varetægt siden 25. november. Og jeg mangler stadig over 8 pakker fra dem! Og dem alle har de haft i maaaaaaange dage! Glæder mig også til de begynder at dele post ud igen! Jeg vil altså snart gerne have mit Mastercard! Føler mig helt nøgen uden det!  

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Gitte85 skriver:

Og ja! Vi taler ikke med den nabo, som han var ved at aflevere pakke til, så netop også derfor jeg var mega sur!

Plus det at jeg altså gik på krykker efter en operation i knæet! Så jeg måtte altså ikke selv støtte på det! GLS-manden gav mig så bare pakken på 15 kg, og så måtte jeg da selv om at få den ind i huset! Jamen tak da søde ven! Gik lige engang på mig!!! Jeg er på F****** krykker! Han sagde bare at det var mit eget problem! Altså helt ærligt! Tror du selv jeg kan bære den tunge pakke 30 meter hen til døren?!?!

Endte med at vores genbo så kom og bar den ind i huset

Anmeld

9. december 2010

VIPpigen

De er ikke særlige smarte, dog har jeg de gange de har leveret her ikke haft nogen problemer. Men begge gange de dukkede op her var jeg lige trådt ud af badet, og det var den samme der leverede. Godt timet for ham

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Uhh! Jeg bliver simpelthen så sur over dem!!

Men desværre er Post Danmark selv ikke meget bedre, syntes jeg! Jeg har lige fået en pakke, de har haft i deres varetægt siden 25. november. Og jeg mangler stadig over 8 pakker fra dem! Og dem alle har de haft i maaaaaaange dage! Glæder mig også til de begynder at dele post ud igen! Jeg vil altså snart gerne have mit Mastercard! Føler mig helt nøgen uden det!  

WHAT!!!! Det er da helt vildt....

Men hvis du ved at der ligger pakker til dig på posthuset, kan du så ikke hente dem???

Uhhh ja man føler sig rigtig nøgen uden det...

Anmeld

9. december 2010

Frøken Sørensen

Kageteenageren skriver:

Og ja! Vi taler ikke med den nabo, som han var ved at aflevere pakke til, så netop også derfor jeg var mega sur!

Plus det at jeg altså gik på krykker efter en operation i knæet! Så jeg måtte altså ikke selv støtte på det! GLS-manden gav mig så bare pakken på 15 kg, og så måtte jeg da selv om at få den ind i huset! Jamen tak da søde ven! Gik lige engang på mig!!! Jeg er på F****** krykker! Han sagde bare at det var mit eget problem! Altså helt ærligt! Tror du selv jeg kan bære den tunge pakke 30 meter hen til døren?!?!

Endte med at vores genbo så kom og bar den ind i huset

Det er da totalt uforskammet af ham 

Men godt der var en sød genbo der kunne hjælpe dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.