Dagpleje??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Valle81

ZamanogDania skriver:

Nej det har jeg ikkee. Eller jo hun kan blive hentet af sine bedsteforældre. Men jeg vil bare selv. Det er kun engang om ugen. Mandag, onsdag bliver hun hentet af sin bedsteforældre. Og torsdag er det min mand. Fredag har jeg fri kl 14 så der kan jeg rolig hente hende. Det er kun om tirsdagen. Jeg vil så gerne hente hende selv, men hvis det ikke lad sig gør så må det blive bedsteforældre.

Hejsa:0)

Hvis det kun er den ene gang om ugen, så vil jeg sige fred være med det.

Lav en aftale med dagpelejen på forhåndomat den dag bliver presset. Lav en aftale med hende der hedder, hav min datter klar i tøj osv så jeg bare lige kan få hende "kastet" i armenen og så får jeg detaljer omdagen - hvis det er nødvendigt-dagen efter.

Jeg har selvværet dagplejer og sådan en aftale ville jeg gerne lave, synes jeg ikke der er noget problem overhovedet.

Så det erbare at tage en snak med hende - er helt sikker på at det vil hun gerne:0)

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Heidisbebs

Jeg er dagplejemor og har fri kl 16.30 og jeg skal rent faktisk kunne låse min dør kl 16.30.. der skal barnet være ude af døren... Selvom jeg elsker mit job...er jeg jo lige så glad for at have fri og ferie som alle andre... især når man arbejder så mange timer om ugen.....

Anmeld

9. december 2010

Polkaprik

Jeg er dagplejer i Slagelse og som de andre rigtig nok skriver skal I være ude af døren kl. 16.45 når hun lukker, men! Er din datter startet endnu? For jeg tænker at man måske kunne snakke omkring en dagpleje med andre åbne/lukketider.

Vi er ansat således at kommunen kan ligge vores arbejdstid inden for 06 til 18, så ledes at det passer bedst. Så fordi din dagplejer har de åbningstider lige nu betyder ikke at det altid vil være sådan. Dog rykker man den ikke hvis der i forvejen er et andet barn som kommer til hendes åbningstid, da man ikke bare kan forlænge hendes dag, kun rykke tiderne.

Og hvis ikke det kan lade sig gøre ved hende kan det måske hos en anden? Bare lige en idé herfra

Michelle

Anmeld

9. december 2010

Diana...

i vores kommune heder det at man SKAL være ude af døre kl 16.45 så DP selv kan kommer ud af døren som hvis det var et job uden for hjemmet. 

Men snak med hende for der er mange DP som er ok med man først kommer lige i sidste øjeblik. 

Men den er jo straks være hvis toget er forsinket hvad de desværre tit er 

Anmeld

9. december 2010

Angel

Jeg ville slet ikk stole nok på DSB, om så du i følge køreplanen burde være fremme 10 min tidligere - Offentlig transport er bare for upålidelig, når tiden er presset

Snak med kommunen om en anden dagplejer med længere åben
eller snak med jobbet om du kan møde tidligere og gå tidligere,
eller køb en bil - Det skal nok løse sig på den ene eller anden måde

Anmeld

9. december 2010

ZamanogDania

Polkaprik skriver:

Jeg er dagplejer i Slagelse og som de andre rigtig nok skriver skal I være ude af døren kl. 16.45 når hun lukker, men! Er din datter startet endnu? For jeg tænker at man måske kunne snakke omkring en dagpleje med andre åbne/lukketider.

Vi er ansat således at kommunen kan ligge vores arbejdstid inden for 06 til 18, så ledes at det passer bedst. Så fordi din dagplejer har de åbningstider lige nu betyder ikke at det altid vil være sådan. Dog rykker man den ikke hvis der i forvejen er et andet barn som kommer til hendes åbningstid, da man ikke bare kan forlænge hendes dag, kun rykke tiderne.

Og hvis ikke det kan lade sig gøre ved hende kan det måske hos en anden? Bare lige en idé herfra

Michelle

Altså jeg har spurgt. Der er ikke nogen steder i Ringsted der lukker sent. Det seneste er 16:45. Så bliver jeg nok nødt skifte hende til et andet hvor de lukker kl 16:45. Men jeg kunne godt tænke mig de lukket f.eks. kl 17.

Anmeld

9. december 2010

Isabeau2206

ZamanogDania skriver:

Min datter skal starte til dagpleje den 03/01. Jeg var til jobsamtale i dag. Tænk så!! Jeg FIK den. Er overglad.
Men nu kom jeg lig tank om at min datter skal hentes kl 16:45 min job slutter kl 16. Det er i Slagelse jeg skal arbejde. Og jeg bor i Ringsted. Der er først tog kl 16:22. Er først i Ringsted kl 16:39. Dvs. Jeg har 6 min til at hente hende. Og det kan godt lad sig gør. Fordi det er os kun 5 min væk(dagplejen) fra stationen. Mit spørgsmål er så?!

Skal de hentes inden kl 16:45 eller er det ok hvis jeg henter hende kl 16:45? Er der nogle jer der har erfaring med det?

Håber I forstår hvad jeg mener

Hej! Jeg har fuld tid, men bruger næsten aldrig - det er så det. Men min dagplejer har åben fra kl. 6.30 - kl. 16.15, og kommer jeg 5 min. for sent (hvilket aldrig er sket, for hun har aldrig været der til mere end max kl. 15.30), så tror jeg godt, det går an.

Vi har næsten en venskab, så mens hun rydder op og jeg tager tæj på Stella, så snakker vi om dagen.

Hvornår skal du begynde på dit nye job? Tillykke forresten

Anmeld

9. december 2010

ZamanogDania

Angel skriver:

Jeg ville slet ikk stole nok på DSB, om så du i følge køreplanen burde være fremme 10 min tidligere - Offentlig transport er bare for upålidelig, når tiden er presset

Snak med kommunen om en anden dagplejer med længere åben
eller snak med jobbet om du kan møde tidligere og gå tidligere,
eller køb en bil - Det skal nok løse sig på den ene eller anden måde

Jeg har bil. Jeg må heller bruge den så. Det rigtig man skal ikke stole på DSB. :s

Anmeld

9. december 2010

ZamanogDania

Isabeau2206 skriver:

Hej! Jeg har fuld tid, men bruger næsten aldrig - det er så det. Men min dagplejer har åben fra kl. 6.30 - kl. 16.15, og kommer jeg 5 min. for sent (hvilket aldrig er sket, for hun har aldrig været der til mere end max kl. 15.30), så tror jeg godt, det går an.

Vi har næsten en venskab, så mens hun rydder op og jeg tager tæj på Stella, så snakker vi om dagen.

Hvornår skal du begynde på dit nye job? Tillykke forresten

Tak for det. Nu når det er svært med job osv, så tog jeg den. Det er Tandklinikassistent job i Slagelse(bor i Ringsted). Skal starte den 03/01. Min datter skal os starte der. Men dagplejen sagde hun skal ikke være der i så mange timer den første dag. Det må jeg finde ud af så.

Anmeld

9. december 2010

ZamanogDania

Diana... skriver:

i vores kommune heder det at man SKAL være ude af døre kl 16.45 så DP selv kan kommer ud af døren som hvis det var et job uden for hjemmet. 

Men snak med hende for der er mange DP som er ok med man først kommer lige i sidste øjeblik. 

Men den er jo straks være hvis toget er forsinket hvad de desværre tit er 

Det jo det. DSB kan man slet ikke stole på. Især i det her vejr. Som sagt må bare tage bilen selvom det svært med parkering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.