Vildt at det er så dyrt :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Nå lige lidt update herfra.

Jeg har idag modtaget nogle katetere.......der var 60 stk, hvilket vil sige at jeg har til 2 ugers forbrug, så kommunen har vist givet sig en lille smule. Det er godt nok ikke de samme katetere som jeg plejer at bruge, men tæt på. Dem jeg plejer at bruge ligger i noget væske. Dem jeg har fået nu ligger ikke i væske, men der er en pose ved siden af med væske i, som man så skal trykke på, og så er kateteret parat efter ½-1 minut. Det kan jeg altså godt leve med  Grunden til at det er dem her jeg får, er at de kun koster 8 kr. stykket, hvorimod at dem jeg fik før kostede 27 kr. stykket....det er noget af en prisforskel.

Det lykkes mig at få 3 timers søvn i nat, og så har jeg fået sovet 1½ time i formiddags. Jeg kan da godt mærke at det er alt for lidt søvn jeg har fået, men nu prøver jeg lige på at holde mig vågen indtil kl. 22.30.

Jeg har ikke så ondt længere, men det skyldes sikkert at jeg pure nægtede at de brugte de dumme katetere på mig idag, så jeg slattissede indtil kl. 17, hvor sygeplejersken så kom og hjalp mig med de nye kateter. Så jeg var ikke blevet tømt fra iaftes kl. 22 og så indtil kl. 17 idag. Jeg har godt nok rendt på toilet hver halve time, men det viste sig at det har givet pote, idet at jeg så kun blev tømt for 400 ml. her kl. 17. Så jeg kommer alligevel af med en del i løbet af en dag, hvis jeg går rigtig ofte på toilet. Kan bare ikke rigtig komme af med den sidste rest. Glæder mig til den dag, hvor det endelig lykkes mig at komme af med det hele.

men de katetere der bliver brugt nu, er heldigvis ikke nogen der gør så ondt på mig. Altså jeg er stadig følsom pga. de rifter, men jeg tror at når de er helet, så er der ingen problemer med det længere. Så når smerterne er helt væk igen, går jeg igang med at lære at bruge kateter selv. Det bliver rart at få lidt frihed igen, og kunne tage nogle steder hen uden at være bundet til det herhjemme.

Jeg håber så at kommunen har givet sig så meget, at jeg får lov til at få de her katetere for fremtiden, for jeg skal dælme ikke tilbage til dem uden væske igen....føj da  Jeg håber de endelig har indset, at jeg altså har brug for den her slags.

Men jeg er glad igen og føler at de måske er begyndt at forstå mig nu.

HVor er jeg glad for at høre du fik andre kat. det andet lyder bare så umenneskeligt

Og jeg kan godt forstå dig med de smerter i tisseletten, da jeg fik min datter ved AKS, havde jeg jo også et kat. i... Da portøren så skulle køre mig ned fra intensiv Neonatal hvor hun var blevet kørt op lige efter fødslen, kørte han sq galt med mig  Han tog lige kanten af døren, med den siden hvor posen hang, så kat. blevet revet ud af mig.... FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK det gjorde niller naller.... Og det gjorde endnu mere niller naller de næste 2 ugers tid, når jeg tissede...

Men jeg Xér dælme for at kommunen forbliver med at give dig de nye kat!!!! (Ellers må vi lave en undskrift indsamling herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Carina1977

HVor er jeg glad for at høre du fik andre kat. det andet lyder bare så umenneskeligt

Og jeg kan godt forstå dig med de smerter i tisseletten, da jeg fik min datter ved AKS, havde jeg jo også et kat. i... Da portøren så skulle køre mig ned fra intensiv Neonatal hvor hun var blevet kørt op lige efter fødslen, kørte han sq galt med mig  Han tog lige kanten af døren, med den siden hvor posen hang, så kat. blevet revet ud af mig.... FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK det gjorde niller naller.... Og det gjorde endnu mere niller naller de næste 2 ugers tid, når jeg tissede...

Men jeg Xér dælme for at kommunen forbliver med at give dig de nye kat!!!! (Ellers må vi lave en undskrift indsamling herinde

Haha det skal nok virke med den der underskrift-indsamling *griner*

Ej det må have gjort vildt ondt, når kateteret så brutalt blev hevet ud af dig  ved mig hev de den jo langsomt ud, og selv det gjorde monster-ondt. Det føltes bare som om at man blev slebet indvendigt, hvis du forstår....som sandpapir  men de her katetere glider nemmere, og kunne kun mærke lidt ømhed, der hvor riften er.

Jeg kan godt forstå det gjorde ondt for dig at tisse....du havde helt sikkert fået en rift. Det gør også ondt når jeg tisser, og så kommer man jo automatisk til at holde lidt igen.

Nej nu må jeg se ellers tager jeg dælme personligt op til kommunen og banker på bordet. jeg er normalt ikke typen der gør det....plejer at være den der søde og flinke ikke anmasende type, der ikke vil være til besvær. Men på et tidspunkt kan man jo godt gå hen og blive så sur, at man øhhh bliver lidt af en K***** hehe

Anmeld

9. december 2010

Janni85

KÆMPE til dig og lige et mere

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Janni85 skriver:

KÆMPE til dig og lige et mere

Tusind tak   

Anmeld

9. december 2010

Klumpe-dumpe

Carina1977 skriver:

Haha det skal nok virke med den der underskrift-indsamling *griner*

Ej det må have gjort vildt ondt, når kateteret så brutalt blev hevet ud af dig  ved mig hev de den jo langsomt ud, og selv det gjorde monster-ondt. Det føltes bare som om at man blev slebet indvendigt, hvis du forstår....som sandpapir  men de her katetere glider nemmere, og kunne kun mærke lidt ømhed, der hvor riften er.

Jeg kan godt forstå det gjorde ondt for dig at tisse....du havde helt sikkert fået en rift. Det gør også ondt når jeg tisser, og så kommer man jo automatisk til at holde lidt igen.

Nej nu må jeg se ellers tager jeg dælme personligt op til kommunen og banker på bordet. jeg er normalt ikke typen der gør det....plejer at være den der søde og flinke ikke anmasende type, der ikke vil være til besvær. Men på et tidspunkt kan man jo godt gå hen og blive så sur, at man øhhh bliver lidt af en K***** hehe

Ja tror dælme jeg var revet op, altså helt op indvendigt!!!

Og faktisk kørte den portør også galt med mig, da han kørte sengen i ret hurtig tempo ind på OP. Wupti så glemte ha stoppe og så kørte han direkte ind i det bord, hvor instrumenterne lå på, så efter episoden med kat. fik de ikke lov at køre med mig mere!!!

Det lyder som en god plan, træk du kæl*inge outfittet på, og slå hårdt i bordet!!!!

I KNOW YOU CAN DO IT!!!!!!

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Rose <3 skriver:

Ja tror dælme jeg var revet op, altså helt op indvendigt!!!

Og faktisk kørte den portør også galt med mig, da han kørte sengen i ret hurtig tempo ind på OP. Wupti så glemte ha stoppe og så kørte han direkte ind i det bord, hvor instrumenterne lå på, så efter episoden med kat. fik de ikke lov at køre med mig mere!!!

Det lyder som en god plan, træk du kæl*inge outfittet på, og slå hårdt i bordet!!!!

I KNOW YOU CAN DO IT!!!!!!

Gad vide om han var ny i faget  de burde dælme få kørekort til de der senge

hehe I will do

Anmeld

9. december 2010

Diana2013

Ej hvor forfærdeligt, puuha... Måske kan medierne hjælpe Så skal de nok hoste op, efter alle de skandaler de har haft

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.