Nå lige lidt update herfra.
Jeg har idag modtaget nogle katetere.......der var 60 stk, hvilket vil sige at jeg har til 2 ugers forbrug, så kommunen har vist givet sig en lille smule. Det er godt nok ikke de samme katetere som jeg plejer at bruge, men tæt på. Dem jeg plejer at bruge ligger i noget væske. Dem jeg har fået nu ligger ikke i væske, men der er en pose ved siden af med væske i, som man så skal trykke på, og så er kateteret parat efter ½-1 minut. Det kan jeg altså godt leve med
Grunden til at det er dem her jeg får, er at de kun koster 8 kr. stykket, hvorimod at dem jeg fik før kostede 27 kr. stykket....det er noget af en prisforskel.
Det lykkes mig at få 3 timers søvn i nat, og så har jeg fået sovet 1½ time i formiddags. Jeg kan da godt mærke at det er alt for lidt søvn jeg har fået, men nu prøver jeg lige på at holde mig vågen indtil kl. 22.30.
Jeg har ikke så ondt længere, men det skyldes sikkert at jeg pure nægtede at de brugte de dumme katetere på mig idag, så jeg slattissede indtil kl. 17, hvor sygeplejersken så kom og hjalp mig med de nye kateter. Så jeg var ikke blevet tømt fra iaftes kl. 22 og så indtil kl. 17 idag. Jeg har godt nok rendt på toilet hver halve time, men det viste sig at det har givet pote, idet at jeg så kun blev tømt for 400 ml. her kl. 17. Så jeg kommer alligevel af med en del i løbet af en dag, hvis jeg går rigtig ofte på toilet. Kan bare ikke rigtig komme af med den sidste rest. Glæder mig til den dag, hvor det endelig lykkes mig at komme af med det hele.
men de katetere der bliver brugt nu, er heldigvis ikke nogen der gør så ondt på mig. Altså jeg er stadig følsom pga. de rifter, men jeg tror at når de er helet, så er der ingen problemer med det længere. Så når smerterne er helt væk igen, går jeg igang med at lære at bruge kateter selv. Det bliver rart at få lidt frihed igen, og kunne tage nogle steder hen uden at være bundet til det herhjemme.
Jeg håber så at kommunen har givet sig så meget, at jeg får lov til at få de her katetere for fremtiden, for jeg skal dælme ikke tilbage til dem uden væske igen....føj da
Jeg håber de endelig har indset, at jeg altså har brug for den her slags.
Men jeg er glad igen og føler at de måske er begyndt at forstå mig nu.