Gider du ik bare forsvinde ud af mit liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

malenecl

Lige godt hvor træt han er, skal han da ikke behandle dig sådan! Han kan da tage og vise lidt respekt efter min mening.

Får helt ondt i hjertet over det . Håber du er okay! l

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Lise

Jeg kunne s******** love ham at jeg kunne forsvinde ud af hans liv - og tage hans børn MED mig!!! Og det kunne kun gå for langsomt! Hvis jeg hørte den sætning komme ud af min mands mund

Hvad fanden bilder han sig egentlig ind?

Anmeld

8. december 2010

N&J

R&N skriver:

BANG! Ja, den har jeg lige fået smidt i hovedet... Ved efterhånden ikke hvad jeg skal, for i morgen er han sikkert god igen.. Og jeg elsker ham jo.. Men burde måske også bare smutte..

Han har de sidste dage haft nogle lange arbejdsdage, og han er selvfølgelig træt når han kommer hjem... Og jeg ved da også godt, at man bliver irritabel, når man er træt, men ligefrem smide den bemærkning efter mig... Hmm.. Og så kom den egentlig ud af den blå luft..

Jeg har hele dagen i dag gået hjemme og gjort rent, vasket tøj, passet Nicolai og lavet god og lækker aftensmad.. Ikke en eneste "ej, hvor ser det godt ud, at du lige gjorde rent i stedet for at skrive på din BA".. Så sagde han for en halv time siden at han ville i seng, og jeg sagde pænt godnat.. Så kom han farende ud fra soveværelset "Hvor fanden er den fjernbetjening".. Ey, rolig nu.. Mon ikke den ligger i Nicolais gåvogn, hvor den plejer.. " Det er fandme også utroligt at man ikke kan ha noget i fred"... Så bad jeg ham slappe lidt af, og sagde at selvom han var træt, så behøvede han altså ikke være sur på mig.. "Gider du ikke bare forsvinde ud af mit liv?".. Gik ud af soveværelset og smed tilbage til ham, at hvis han mente det, så kunne han bare se at forsvinde ud af MIN lejlighed... (Jeg betalte hele indskuddet i sin tid, fordi han ikke havde råd - fandt senere ud af at han var ludoman)..

Argh! Ja, undskyld.. Måtte bare ud med mit brok!

Go aften til jer alle!

Altså jeg må jo sige at en ting er om DU kan holde til at høre den fra din kæreste gang på gang eller noget ligende, men hvad med jeres søn, han lærer at det han ser, så han vil jo hvis det fortsætter lære at det er sådan man behandler kvinder, og det er okey, fordi mor finder sig jo i det, godt være hun bliver sur og truer med at gå, men det faktum at du ikke gør, jamen det er jo det han ser... 

Håber I finder ud af det.. 

Anmeld

8. december 2010

Anette&Sophia

ih ha

lige meget hvor træt man er behøver det da ikke lige at gå udover ens kæreste, og så med sådan en bemærkning? omg siger jeg bare.

du burde nok tænnke over om han er den rigtige for dig.

alle skønne piger/kvinder fortjener en lige så skøn mand.

Anmeld

8. december 2010

SSL

Hej, din stakkel!!

Puha, sikke en frygtelig sætning at få smækket i hovedet!

Jeg vil lige sige, at min eks og jeg havde et meget turbulent forhold og kunne desværre drive hinanden derud hvor vi sagde sådan til hinanden!  - og ja, vi nåede for guds skyld, ikke at få børn og hvor er jeg lykkelig, for der er en STOR og vigtig grund til vi blev ekskærester! Min nuværende kæreste, som jeg har kendt halvandet år er en heeelt anden støbning, og han har ALDRIG sagt noget ydmygende, respektløst, tarveligt el. andet, og jeg troede nærmest ikke det var muligt at have et forhold uen tåre en gang om ugen og grimme ord.. Men det er det altså!! Og jeg ELSKER at have et forhold hvor skænderier ikke er en mulighed, men komunikation er essensen i vores forhold, kommunikation og kærlighed ! Og HAN skal være far til mine børn..  Ikke for at gnide salt i dit sår, slet ikke - men for at dele min erfaring fra parforhold og fordi at dén sætning må have været ualmindelig hård af sluge  Hm, jeg vil nok råde dig til, netop at pakke HANS ting og smide ham på porten! Han er/var ludoman, han snakker grimt - I har en søn, og han lære af fars adfærd - og dét er hverken fair overfor dig ELLER din dreng!

Puha, det var ikke nemt at skrive, for jeg ville ønske man ku skrive "det skal nok gå", men JEG ville ALDRIG med min viden idag, lade dét gå!!

Jeg ønsker dig ALT det bedste, håber du er okay og får taget den rette beslutning, hvad det end må være!

Anmeld

8. december 2010

Meliora

Ej det var dog noget af det ondeste jeg nogensinde har hørt. Sådan noget siger man da ikke, og SLET ikke til sin kæreste. Så hellere slå op på en ordentlig måde.Går ud fra du smider ham ud, for han bryder sug tydeligvis ikke om at være i forholdet.Er dybt rystet. Uanset hvor meget man er oppe at skændes, så kunne jeg da aldrig finde på at sige noget så ledt, og det kunne min mand heldigvis heller ik.Den klovn skal du sgu ikke finde dig i, livet er for kort til dårlige forhold.

Anmeld

8. december 2010

Mette+Mathias

Sådan taler voksne mennesker ikke til hinanden, og sådan skal man ikke finde sig i at blive talt til. Så er der ikke så meget mere at sige om den sag!

Anmeld

8. december 2010

Mor-til-asta-09

R&N skriver:

BANG! Ja, den har jeg lige fået smidt i hovedet... Ved efterhånden ikke hvad jeg skal, for i morgen er han sikkert god igen.. Og jeg elsker ham jo.. Men burde måske også bare smutte..

Han har de sidste dage haft nogle lange arbejdsdage, og han er selvfølgelig træt når han kommer hjem... Og jeg ved da også godt, at man bliver irritabel, når man er træt, men ligefrem smide den bemærkning efter mig... Hmm.. Og så kom den egentlig ud af den blå luft..

Jeg har hele dagen i dag gået hjemme og gjort rent, vasket tøj, passet Nicolai og lavet god og lækker aftensmad.. Ikke en eneste "ej, hvor ser det godt ud, at du lige gjorde rent i stedet for at skrive på din BA".. Så sagde han for en halv time siden at han ville i seng, og jeg sagde pænt godnat.. Så kom han farende ud fra soveværelset "Hvor fanden er den fjernbetjening".. Ey, rolig nu.. Mon ikke den ligger i Nicolais gåvogn, hvor den plejer.. " Det er fandme også utroligt at man ikke kan ha noget i fred"... Så bad jeg ham slappe lidt af, og sagde at selvom han var træt, så behøvede han altså ikke være sur på mig.. "Gider du ikke bare forsvinde ud af mit liv?".. Gik ud af soveværelset og smed tilbage til ham, at hvis han mente det, så kunne han bare se at forsvinde ud af MIN lejlighed... (Jeg betalte hele indskuddet i sin tid, fordi han ikke havde råd - fandt senere ud af at han var ludoman)..

Go aften til jer alle!

ÅH ÅH.

Kan ikke forstå du bliver ved med at finde dig i det. Synes jeg har læst indlæg før hvor han har sagt eller gjort noget. Ja ved godt i har en skøn skøn dreng sammen, meen det giver ikke tilladelse til at behandle folk som L**T. Og ja han har haft lange arbejdsdage og er træt, men som sagt det giver heller ikke tilladelse.. Synes du skal til at sætte grænser for ham.

Jeg havde ikke fundet mig i det, havde smidt ham ud med det samme..

Kram herfra, Håber du klare den

Anmeld

8. december 2010

Malene84

R&N skriver:

Go aften til jer alle!

ååhhh søde dog!!! Kan I ikke tale om det på en anden måde. Jeg finder netop den bemærkning, som noget af det laveste. Man skal ikke true hinanden med sådan noget - for så er der bare ikke mere at kæmpe for!!! Ligemeget hvor sur man er på hinanden, truer man ikke om at gå - smide den anden ud - eller bare forsvinde!!!

Jeg har selv en herre muggen kæreste en gang imellem - ISÆR hvis han er overtræt!!! Men jeg har lært at bide det i mig, indtil nogle timer senere. Vi har lovet hinanden aldrig at gå sure/uvenner i seng. Jeg er af natur en type, man ikke smider dumme kommentare til uden at få tilbage af samme skuffe - samtidig kan jeg hyle over det mindste skæld ud  kan ikke skændes med min kæreste, tager det utrolig personligt - nååååå det jeg vil frem til, er nok bare... at man kan sige mange dumme ting når man er træt...

han mener det nok ikke søde... prøv at vej ordene, før du reagere. Tror det er vigtigt at sætte sig i deres sted (dermed ikke sagt, at det er i orden at tale sådan til dig)... men den må du tage med ham når han er faldet ned, ellers taler du for døve øre

Anmeld

8. december 2010

Kløver

R&N skriver:

Go aften til jer alle!

puha, kan sagtens forstå dig, det var da godt nok heller ikke en heldig bemærkning at komme med, jeg ville da være blevet både sur og ked af det

håber det bliver bedre i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.