Hej, din stakkel!! 
Puha, sikke en frygtelig sætning at få smækket i hovedet!
Jeg vil lige sige, at min eks og jeg havde et meget turbulent forhold og kunne desværre drive hinanden derud hvor vi sagde sådan til hinanden!
- og ja, vi nåede for guds skyld, ikke at få børn og hvor er jeg lykkelig, for der er en STOR og vigtig grund til vi blev ekskærester! Min nuværende kæreste, som jeg har kendt halvandet år er en heeelt anden støbning, og han har ALDRIG sagt noget ydmygende, respektløst, tarveligt el. andet, og jeg troede nærmest ikke det var muligt at have et forhold uen tåre en gang om ugen og grimme ord.. Men det er det altså!! Og jeg ELSKER at have et forhold hvor skænderier ikke er en mulighed, men komunikation er essensen i vores forhold, kommunikation og kærlighed ! Og HAN skal være far til mine børn..
Ikke for at gnide salt i dit sår, slet ikke - men for at dele min erfaring fra parforhold og fordi at dén sætning må have været ualmindelig hård af sluge
Hm, jeg vil nok råde dig til, netop at pakke HANS ting og smide ham på porten! Han er/var
ludoman, han snakker grimt - I har en søn, og han lære af fars adfærd - og dét er hverken fair overfor dig ELLER din dreng!
Puha, det var ikke nemt at skrive, for jeg ville ønske man ku skrive "det skal nok gå", men JEG ville ALDRIG med min viden idag, lade dét gå!! 
Jeg ønsker dig ALT det bedste, håber du er okay og får taget den rette beslutning, hvad det end må være! 

Anmeld