Gider du ik bare forsvinde ud af mit liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.431 visninger
29 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Halbschön

BANG! Ja, den har jeg lige fået smidt i hovedet... Ved efterhånden ikke hvad jeg skal, for i morgen er han sikkert god igen.. Og jeg elsker ham jo.. Men burde måske også bare smutte..

Han har de sidste dage haft nogle lange arbejdsdage, og han er selvfølgelig træt når han kommer hjem... Og jeg ved da også godt, at man bliver irritabel, når man er træt, men ligefrem smide den bemærkning efter mig... Hmm.. Og så kom den egentlig ud af den blå luft..

Jeg har hele dagen i dag gået hjemme og gjort rent, vasket tøj, passet Nicolai og lavet god og lækker aftensmad.. Ikke en eneste "ej, hvor ser det godt ud, at du lige gjorde rent i stedet for at skrive på din BA".. Så sagde han for en halv time siden at han ville i seng, og jeg sagde pænt godnat.. Så kom han farende ud fra soveværelset "Hvor fanden er den fjernbetjening".. Ey, rolig nu.. Mon ikke den ligger i Nicolais gåvogn, hvor den plejer.. " Det er fandme også utroligt at man ikke kan ha noget i fred"... Så bad jeg ham slappe lidt af, og sagde at selvom han var træt, så behøvede han altså ikke være sur på mig.. "Gider du ikke bare forsvinde ud af mit liv?".. Gik ud af soveværelset og smed tilbage til ham, at hvis han mente det, så kunne han bare se at forsvinde ud af MIN lejlighed... (Jeg betalte hele indskuddet i sin tid, fordi han ikke havde råd - fandt senere ud af at han var ludoman)..

Argh! Ja, undskyld.. Måtte bare ud med mit brok!

Go aften til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Ox.

Åh nej ikke igen søde altså

Fatter ikke hvorfor han skal være sådan overfor dig ..

Anmeld

8. december 2010

slettet_7530

Øv det lyder da ikke særligt sundt

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Ox. skriver:

Åh nej ikke igen søde altså

Fatter ikke hvorfor han skal være sådan overfor dig ..

Nej, jeg ved det virkelig heller ikke

Hvorfor pokker får jeg ik bare nosser nok til at smutte(eller smide ham ud).. Det er bare lettere sagt end gjort

Anmeld

8. december 2010

Mette.

Hold da op.  Lige meget hvor sur han er, berettiger det bestemt ikke til det humør. Min egen kæreste kan godt være lidt der hen af til tider og jeg har sagt klart til ham at det må stoppe, ellers kan jeg ikke blive ved.

Jeg synes bestemt ikke du skal blive ved at finde dig i det, så tror jeg du o Nicolai vil have det bedre selv med tiden. Undskyld hvis det lyder hårdt, men jeg synes han er dybt uretfærdig.

Stort  til dig.

Anmeld

8. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Altså....selvom jeg er træt (og jeg er 3 år gammel når jeg er meget træt), så kunne jeg aldrig finde på at sige sådan til min kæreste Tag en snak med ham når han er kølet ned igen, for han skal da ikke tale sådan til dig!!

Ang. hjemmet - så får jeg aldig "ros" for at det er gjort. Det er bare en del af hverdagen

Men du skal da have et kæmpe herfra

Anmeld

8. december 2010

Sees

BANG! Ja, den har jeg lige fået smidt i hovedet... Ved efterhånden ikke hvad jeg skal, for i morgen er han sikkert god igen.. Og jeg elsker ham jo.. Men burde måske også bare smutte..

Han har de sidste dage haft nogle lange arbejdsdage, og han er selvfølgelig træt når han kommer hjem... Og jeg ved da også godt, at man bliver irritabel, når man er træt, men ligefrem smide den bemærkning efter mig... Hmm.. Og så kom den egentlig ud af den blå luft..

Jeg har hele dagen i dag gået hjemme og gjort rent, vasket tøj, passet Nicolai og lavet god og lækker aftensmad.. Ikke en eneste "ej, hvor ser det godt ud, at du lige gjorde rent i stedet for at skrive på din BA".. Så sagde han for en halv time siden at han ville i seng, og jeg sagde pænt godnat.. Så kom han farende ud fra soveværelset "Hvor fanden er den fjernbetjening".. Ey, rolig nu.. Mon ikke den ligger i Nicolais gåvogn, hvor den plejer.. " Det er fandme også utroligt at man ikke kan ha noget i fred"... Så bad jeg ham slappe lidt af, og sagde at selvom han var træt, så behøvede han altså ikke være sur på mig.. "Gider du ikke bare forsvinde ud af mit liv?".. Gik ud af soveværelset og smed tilbage til ham, at hvis han mente det, så kunne han bare se at forsvinde ud af MIN lejlighed... (Jeg betalte hele indskuddet i sin tid, fordi han ikke havde råd - fandt senere ud af at han var ludoman)..

Argh! Ja, undskyld.. Måtte bare ud med mit brok!

Go aften til jer alle!

Ej, hvor er han da bare uforskammet!
Hvis han har et problem, så må HAN jo smutte ..
Jeg var blevet STIKTOSSET hvis jeg fik den bemærkning i hovedet - Fy for fanden!!

Anmeld

8. december 2010

Lady Marion <3

Ud med ham helt ærligt  Du er meget bedre værd og få ham ud inden bette manden begynder at opfatte for meget

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Mette. skriver:

Hold da op.  Lige meget hvor sur han er, berettiger det bestemt ikke til det humør. Min egen kæreste kan godt være lidt der hen af til tider og jeg har sagt klart til ham at det må stoppe, ellers kan jeg ikke blive ved.

Jeg synes bestemt ikke du skal blive ved at finde dig i det, så tror jeg du o Nicolai vil have det bedre selv med tiden. Undskyld hvis det lyder hårdt, men jeg synes han er dybt uretfærdig.

Stort  til dig.

Nej, jeg kan som sådan godt se det.. Og jeg ligger tit og tænker på, om det bedste ikke ville være, at jeg gik fra ham og startede et nyt liv bare Nicolai og jeg.. Har endda overvejet om jeg skulle flytte til Odense, hvor min bor på og jobannoncerne er lidt flere inden for mit fag.. Men igen, så elsker jeg ham jo, og han har en super dejlig familie som jeg ikke vil undvære, for de er der altid, når man har brug for hjælp.. Og det er jo DUMT at jeg tænker sådan på det, for jeg skal jo tænke på mig selv.. Tænke på hvordan jeg har det.. Jeg skal jo også være glad..

Iih.. Den kærlighed.. Den er sq ikke altid nem

Anmeld

8. december 2010

Halbschön

Jeanne skriver:

Altså....selvom jeg er træt (og jeg er 3 år gammel når jeg er meget træt), så kunne jeg aldrig finde på at sige sådan til min kæreste Tag en snak med ham når han er kølet ned igen, for han skal da ikke tale sådan til dig!!

Ang. hjemmet - så får jeg aldig "ros" for at det er gjort. Det er bare en del af hverdagen

Men du skal da have et kæmpe herfra

Han plejer at bemærke det, når jeg gør det, for hvis han har været igang med støvsugeren en dag, så blir han tosset, hvis jeg ikke bemærker at han har gjort det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.