BANG! Ja, den har jeg lige fået smidt i hovedet... Ved efterhånden ikke hvad jeg skal, for i morgen er han sikkert god igen.. Og jeg elsker ham jo.. Men burde måske også bare smutte..
Han har de sidste dage haft nogle lange arbejdsdage, og han er selvfølgelig træt når han kommer hjem... Og jeg ved da også godt, at man bliver irritabel, når man er træt, men ligefrem smide den bemærkning efter mig... Hmm.. Og så kom den egentlig ud af den blå luft..
Jeg har hele dagen i dag gået hjemme og gjort rent, vasket tøj, passet Nicolai og lavet god og lækker aftensmad.. Ikke en eneste "ej, hvor ser det godt ud, at du lige gjorde rent i stedet for at skrive på din BA".. Så sagde han for en halv time siden at han ville i seng, og jeg sagde pænt godnat.. Så kom han farende ud fra soveværelset "Hvor fanden er den fjernbetjening".. Ey, rolig nu.. Mon ikke den ligger i Nicolais gåvogn, hvor den plejer.. " Det er fandme også utroligt at man ikke kan ha noget i fred"... Så bad jeg ham slappe lidt af, og sagde at selvom han var træt, så behøvede han altså ikke være sur på mig.. "Gider du ikke bare forsvinde ud af mit liv?".. Gik ud af soveværelset og smed tilbage til ham, at hvis han mente det, så kunne han bare se at forsvinde ud af MIN lejlighed... (Jeg betalte hele indskuddet i sin tid, fordi han ikke havde råd - fandt senere ud af at han var ludoman)..
Argh! Ja, undskyld.. Måtte bare ud med mit brok!
Go aften til jer alle!
Anmeld