En ting i forbindelse med din fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Barbamama

min kæreste troede så at det der med barselsgave bare var noget jeg bildte ham ind for at score en gave!!! Ha ha ha.... Han blev noget lang i hovedet da alle spurgte hvad han havde givet mig. He he... Han købte så en stor flot buket til mig. Jeg ville dog gerne have et eller andet varigt, så jeg købte et pandora-armbånd med et barnevogns-led som gave til mig selv fordi jeg havde været så SEJ og født et barn!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Bondepigen

Jeg fik en ring af min mand, og meningen er at Emma skal have den engang... (evt. når hun selv bliver mor?)

Jeg fik osse et sødt lille skytsenglekort af ham, hvorpå der står "Jeg beskytter den bedste mor i verden!" på forsiden og "Du er omsorgsfuld og kærlig og er skytsengel for hele din familie. Derfor passer jeg fra nu af specielt på dig." Det ligger altid i min pung...

Anmeld

9. december 2010

HelleBelle

BinaMor skriver:

en ting sympolisere mine ungers fødsel og den støreste dag i mit liv. jeg ved ikke hvorfor men det er deres fødsels huer. jeg har ikke vasket dem og jeg elsker dufte at dem og mærke dem (kald mig bare underlig) de skal snart indrammes så jeg er sikker på de ikke blir væk. måske får de den den dag de selv føder.

hvor sødt!! god ide at gemme dem!!

Anmeld

9. december 2010

BabyThilde

Jeg fik en rigtig flot halskæde med et guldkors, som jeg har haft på siden vores datter blev født den 4 maj

Anmeld

9. december 2010

CarinaSB

jeg fik et lyserødt digital kamara .. :) Mest fordi at jeg bare havde kigget på det længe .. :) Og så kunne jeg jo tage en MASSE billeder af Noah :)

Anmeld

9. december 2010

Aves..

en hængevom med strækmærker der for altid minder mig om at jeg har født min søn.

Anmeld

9. december 2010

oo

vi snakkede om det inden fødslen og var enige om ikke at give gaver - vi fik jo den største gave overhovedet og den som vi havde ventet så længe på: vores lille Sol

Anmeld

9. december 2010

oo

Jildes skriver:

en hængevom med strækmærker der for altid minder mig om at jeg har født min søn.

mahahahahaha!!!! jeg render også rundt med koldthævet bolledej på forsiden af kroppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.