En ting i forbindelse med din fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.888 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. december 2010

CiSo

Bare en lille sjov og hyggeligt tråd.

Kom til at tænke på, om du fik en ting i forbindelse med din fødsel som symboliserer din status som mor.. Eller symboliserer dit/dine barn/børn..

Det gjorde jeg nemlig, jeg fik en ring som jeg har båret på min ringe finger hver dag siden, og der skal den sidde resten af mit liv, fordi den minder mig om det dyrebarste jeg ejer nemlig min søn.

I skal nok få et billede af den senere.. Og i andre læg gerne billeder ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Vingummien

Fik min søn men nej fik ikke nogen bestemt ting

Anmeld

8. december 2010

LouiseNielsen

Da jeg fik Nicklas, kom en veninde med en meget meget smuk diamant.... Den betyder en masse som jeg faktisk ikke engang kan huske, men det har jeg skrevet ned et sted.... Den står her i min stue, og vil altid minde mig om den dag jeg fødte Nicklas....

Da jeg for 8 mdr siden fødte Mathias fik jeg en halskæde af Andreas, som jeg hver dag bære om min hals....

Hmm hva mon jeg får om 8 mdr??

Anmeld

8. december 2010

BabyNilas

Jeg fik en ring med en blå sten som symbolisere vores lille søn.

jeg fik den midt om natten da jeg kom tilbage fra opvågning og jeg opdagede den sådan først rigtigt da jeg vågnede næste morgen, hvor jeg pænt måtte spørge min mand hvor den kom fra, hvortil han svarede at den havde jeg fået af ham fordi jeg havde givet ham en så smuk søn

Anmeld

8. december 2010

HelleBelle

Jeg fik en gyngestol den blev jeg rigtig glad for

Anmeld

8. december 2010

Lone Jakobsen

jeg har et armbånd fra pandora med små hjerter i. et for hvert barn. har dog forlagt mit armbånd igen.

Anmeld

8. december 2010

Koen.

Jeg fik en sølvhalskæde med et hjerte i, den betyder rigtig meget for mig og symbolisere min stolteste præstation nogensinde

Anmeld

8. december 2010

LinLin

Jeg fik min søn - det var "bare" det

Anmeld

8. december 2010

morethanperfect

Jeg har et armbånd på , fra : støt hjerterne ..

Det fik jeg af min søster før jeg fødte og havde det på under fødslen .. 

Vil helst aldrig ha det af !

Anmeld

8. december 2010

Stumpen

Jeg fik ved begge piger en halskæde.. Hvor vedhængene var hjerter.. "mathildes" er med små sten hele vejen rundt... "victorias" er med et lille hjerte i et stort hjerte...

Min hensigt er at de begge skal have "deres" kæder på et given tidspunkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.