En ting i forbindelse med din fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

BinaMor

en ting sympolisere mine ungers fødsel og den støreste dag i mit liv. jeg ved ikke hvorfor men det er deres fødsels huer. jeg har ikke vasket dem og jeg elsker dufte at dem og mærke dem (kald mig bare underlig) de skal snart indrammes så jeg er sikker på de ikke blir væk. måske får de den den dag de selv føder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

CiSo

LouiseNielsen skriver:

Da jeg fik Nicklas, kom en veninde med en meget meget smuk diamant.... Den betyder en masse som jeg faktisk ikke engang kan huske, men det har jeg skrevet ned et sted.... Den står her i min stue, og vil altid minde mig om den dag jeg fødte Nicklas....

Da jeg for 8 mdr siden fødte Mathias fik jeg en halskæde af Andreas, som jeg hver dag bære om min hals....

Hmm hva mon jeg får om 8 mdr??

Ja, det bliver spændende at se.. Og tillykke med det!

Anmeld

8. december 2010

CiSo

BinaMor skriver:

en ting sympolisere mine ungers fødsel og den støreste dag i mit liv. jeg ved ikke hvorfor men det er deres fødsels huer. jeg har ikke vasket dem og jeg elsker dufte at dem og mærke dem (kald mig bare underlig) de skal snart indrammes så jeg er sikker på de ikke blir væk. måske får de den den dag de selv føder.

Kunne godt forstille mig, hvor dejligt de dufter at en lille nybagt baby, der ligger på ens bryst og knager en smule.. Åhh bliver helt varm indeni af tanken om, når man lige har født og vidunderet ligger på ens bryst..

Anmeld

8. december 2010

Karo

Jeg har begge gange fået en ring.

Med Marcus fik jeg en ring med en blå sten og med Ida en ring med en rød sten Jeg har dem kun på til specielle lejligheder og ELSKER dem bare. Meningen er at når de engang bliver voksen at så får de hver den ring jeg fik efter fødslen.

Anmeld

8. december 2010

Mumto3

Jeg fik en ring med en diamant i. Det var utrolig sødt tænkt af min mand, men desværre er den bare slet ikke min smag Min mand er rigtig ked af at jeg aldrig går med den... men altså....det er en slange der snor sig om fingeren og i slangens hovedet sidder der en lille diamant

Anmeld

8. december 2010

Alberts/

jeg fik min søn, og det var rigeligt for mig, behøver ikke andet end ham(:

Anmeld

8. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg fik et barn og det er vist det eneste der viser jeg er mor

Anmeld

8. december 2010

MarleneH

sophieamalia skriver:

Bare en lille sjov og hyggeligt tråd.

Kom til at tænke på, om du fik en ting i forbindelse med din fødsel som symboliserer din status som mor.. Eller symboliserer dit/dine barn/børn..

Det gjorde jeg nemlig, jeg fik en ring som jeg har båret på min ringe finger hver dag siden, og der skal den sidde resten af mit liv, fordi den minder mig om det dyrebarste jeg ejer nemlig min søn.

I skal nok få et billede af den senere.. Og i andre læg gerne billeder ind..

Jeg fik også en ring af den stolte storebror Blev så glad, det ligner godt nok sådan en automat ring men det er jo tanken der tæller

Knus Marlene

Anmeld

8. december 2010

SHERO

Jeg fik et pandora armbånd med en barnevogn af min mor, og får en ny charm hvert år til hans fødselsdag fremover.. :-) Synes jeg var lidt fint, selvom jeg ikke er særlig meget til sølvsmykker..

Anmeld

8. december 2010

TbCp

Da jeg fik vores datter fik jeg også, af min mand, en ring med en diamant, det er så meningen at jeg kan få sat flere diamanter i senere hvis vi f.eks. får flere børn eller der er andet der fortjener en diamant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.