Hvad køber man til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

otlitrom

HopinWishin skriver:

Hehe det er netop også sådan jeg gør... mænd glemmer!!

Ja, og så sidder man der juleaften, og bliver betrgatet som verdens bedste kæreste, fordi man altid ved hvad de har brug for, uden de selv ved det.. Men de har helt selv sagt, hvad det var.. De har bare glemt det. Og jeg nævner det ikke for ham, og nyder at være verdens bedste kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

HelleBelle

min kæreste får et elektronisk parkerings ur fra Jakob Jensen. Tror han har glemt han ønsker sig det

Anmeld

8. december 2010

Giraffen

noname skriver:

eiii den er smart.....

ja han er bare super flabet han skule bare holde sin mund det lægger jo også et vist pres på mig og mit gave køb....

han tilføjede forresten idag over aftensmaden at han har vidst hvad jeg skulle have i julegave siden jeg fødte vores datter for 4,5 måned siden..... OMG.... jeg får stresssssssss

hehe bare det ikke er en abtronic eller noget fra tv-shop Der er ikke noget værrere end de der misforståede gaver, der er ment så godt, og bare bliver tolket så forkert

men på den anden side, det er altså også frækt med en mand, der kan tænke selv, min kæreste vil allerhelst ha en udførlig og rangeret ønskeliste, ellers kan han godt gå helt i baglås

Anmeld

8. december 2010

Mie A

Lige præcis af den grund giver vi ikke hinanden gaver til jul...  Vi kan ikke finde på noget vi ønsker os... kun meget dyre ting 

Anmeld

8. december 2010

NoName

HelleBelle skriver:

min kæreste får et elektronisk parkerings ur fra Jakob Jensen. Tror han har glemt han ønsker sig det

Anmeld

8. december 2010

NoName

Mie A skriver:

Lige præcis af den grund giver vi ikke hinanden gaver til jul...  Vi kan ikke finde på noget vi ønsker os... kun meget dyre ting 

tror også det bliver sådan frem over....

Anmeld

8. december 2010

NoName

Line1987 skriver:

hehe bare det ikke er en abtronic eller noget fra tv-shop Der er ikke noget værrere end de der misforståede gaver, der er ment så godt, og bare bliver tolket så forkert

men på den anden side, det er altså også frækt med en mand, der kan tænke selv, min kæreste vil allerhelst ha en udførlig og rangeret ønskeliste, ellers kan han godt gå helt i baglås

det kunne han dog ikke finde på HAHAHAHAHAHAHA

og ja er da edder spændt på at se hvad det er

Anmeld

8. december 2010

Giraffen

noname skriver:

det kunne han dog ikke finde på HAHAHAHAHAHAHA

og ja er da edder spændt på at se hvad det er

ka være vi skal lave en "hvad fik du af kæresten"-tråd efter jul så vil jeg huske at holde lidt øje, nu blir jeg selv helt nysgerrig

Anmeld

8. december 2010

Miamaja

Hmmm ja jeg kender godt problemet med de maenner der! HVAD med en SAV eller et abonnement paa et Mandeblad (noget han gaar op i :golf blad, damer,lystfiskning osv. DET gjorde lykke hos os for manden elsker at sidde og laese om sine hobbies

Denne jul faar han en dvd med mig hvis han nu skulle komme til at savne mig paa arbejdet!

Overvejede det virkeligt. Tror sorme det bliver til en krimi bog, og eller ny laeder pung.

Anmeld

9. december 2010

Steph_Laurits

Min kæreste får et stort billed af os begge som vi fik taget på vores 1 års dag (han har spurgt meget om vi ikke skulle have nogen af billederne) og så får han en Giorgio Armani Acqua Di Gio parfume

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.