Hvad køber man til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

NoName

Kay skriver:

nu sidder min mand lige her ved siden af mig... så det vil jeg ikke afsløre...

men kan sige at jeg har hjulpet min mor med at finde en gave til min far... der i år ellers kun ønsker sig træsko

han får en smart box... vi var også inde og kigge på oplevelsesgaver.dk... men de er dyrer og der er færer valgmulighedder... og i smartbox er der også flere af tingene der er for 2 personer

en god oplevelse han vil huske

smart box..... tænke, måske det var noget....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Giraffen

noname skriver:

min bruger skraber..... han gider ikke maskine sir han.... øv, elers var det faktisk en go ide...

ved du hvorfor han ik vil bruge den? tænkte bare nogle er jo nærrige på nogle punkter, ka godt være han bar syns det ik er noget han vil ofre penge på? men det ka self også være han ikke synes det er rart :-)

ellers er min kæreste også ret tosset med kød-knive, grillpander og vejrstationer, men ved ikke om det er nogen hjælp

Anmeld

8. december 2010

NoName

Line1987 skriver:

ved du hvorfor han ik vil bruge den? tænkte bare nogle er jo nærrige på nogle punkter, ka godt være han bar syns det ik er noget han vil ofre penge på? men det ka self også være han ikke synes det er rart :-)

ellers er min kæreste også ret tosset med kød-knive, grillpander og vejrstationer, men ved ikke om det er nogen hjælp

han havde en maskine da jeg lærte ham at kende, men han var så træt af den, så han kylede en ud og købte en skraber...

men mellem os her på baby, så tror jeg han er bedre tjent med maskine... da han ikke er alt for go til at huske at skifte bladet ud... måske skulle jeg købe en selvrensende...

åhhhh det er svært, han har meddelt mig at han lige præsis ved hvad jeg skal have han har tænkt på det længe og han er sikker på jeg bliver glad for det, men det er ikke noget jeg har nævnt og det koster ca 1000 kr... han er tosset at bruge så mange penge på en gave til mig....

Anmeld

8. december 2010

Maise86

jeg har haft samme problem i år... Men har nok besluttet at give ham et faldskærmsudspring... Bestemt ikke noget han regner med, så håber han bliver glædeligt overrasket :-)

Anmeld

8. december 2010

Giraffen

noname skriver:

han havde en maskine da jeg lærte ham at kende, men han var så træt af den, så han kylede en ud og købte en skraber...

men mellem os her på baby, så tror jeg han er bedre tjent med maskine... da han ikke er alt for go til at huske at skifte bladet ud... måske skulle jeg købe en selvrensende...

åhhhh det er svært, han har meddelt mig at han lige præsis ved hvad jeg skal have han har tænkt på det længe og han er sikker på jeg bliver glad for det, men det er ikke noget jeg har nævnt og det koster ca 1000 kr... han er tosset at bruge så mange penge på en gave til mig....

haha det er lige min kæreste i en nøddeskal

men jeg har købt denne model:

http://shop.philips.dk/store?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=da_DK&SiteID=rpeeub2c&productID=214117300

Man kan få den billigere andre steder på nettet og kan sikkert også købe den i butikker.

Jeg faldte for at den hurtig ladede op (ikk 8 timer, som det kan ta), ikke brugte ledning OG kan tages med i badet

Den kan også fås i en lidt nyere model, men så er den bare så raaaasende dyr

Ej og det er så flabet det der "iiih jeg har fundet den bedste gave, og du må ik få noget af vide" 

Anmeld

8. december 2010

NoName

Maise86 skriver:

jeg har haft samme problem i år... Men har nok besluttet at give ham et faldskærmsudspring... Bestemt ikke noget han regner med, så håber han bliver glædeligt overrasket :-)

det er slet ikke noget for min.... han plejer at sige jeg er jyde, så jeg har begge ben på jorden ALTID.... hahahahahahahahah

Anmeld

8. december 2010

NoName

Line1987 skriver:

haha det er lige min kæreste i en nøddeskal

men jeg har købt denne model:

http://shop.philips.dk/store?Action=DisplayProductDetailsPage&Locale=da_DK&SiteID=rpeeub2c&productID=214117300

Man kan få den billigere andre steder på nettet og kan sikkert også købe den i butikker.

Jeg faldte for at den hurtig ladede op (ikk 8 timer, som det kan ta), ikke brugte ledning OG kan tages med i badet

Den kan også fås i en lidt nyere model, men så er den bare så raaaasende dyr

Ej og det er så flabet det der "iiih jeg har fundet den bedste gave, og du må ik få noget af vide" 

eiii den er smart.....

ja han er bare super flabet han skule bare holde sin mund det lægger jo også et vist pres på mig og mit gave køb....

han tilføjede forresten idag over aftensmaden at han har vidst hvad jeg skulle have i julegave siden jeg fødte vores datter for 4,5 måned siden..... OMG.... jeg får stresssssssss

Anmeld

8. december 2010

otlitrom

Jeg har også en kæreste der aldrig ønsker sig noget til jul. Men løbendde gennem året kommer han altid med "Gud, sådan een kunne jeg godt bruge" eller "ej, den kunne måske godt skiftes ud".. Og så husker jeg hvad der er. I år får han en ny pung i sort læder, og et sæt termo-undertøj. Pungen har han klaget over længe, men siger det stadig ikke når folk spørger om ønsker.. Han har glemt det. Undertøjet, fordi jeg NÆGTER at se ham i de slidte lange underhylere mere!!

Anmeld

8. december 2010

HopinWishin

Jeg giver min kæreste 2 pæne skjorter, 1 bog inkl. lille læselampe (så han ikke lyser hele soveværelset op om aftenen når han vil læse ) og så en cykelhjelm til hans racercykel...

Det eneste han ønsker sig er en baby... hm... håber det bliver næste år

Anmeld

8. december 2010

HopinWishin

kitty skriver:

Jeg har også en kæreste der aldrig ønsker sig noget til jul. Men løbendde gennem året kommer han altid med "Gud, sådan een kunne jeg godt bruge" eller "ej, den kunne måske godt skiftes ud".. Og så husker jeg hvad der er. I år får han en ny pung i sort læder, og et sæt termo-undertøj. Pungen har han klaget over længe, men siger det stadig ikke når folk spørger om ønsker.. Han har glemt det. Undertøjet, fordi jeg NÆGTER at se ham i de slidte lange underhylere mere!!

Hehe det er netop også sådan jeg gør... mænd glemmer!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.