Hvad køber man til

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.519 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. december 2010

NoName

manden der ALDRIG ønsker sig noget????????

ihhh altså, det er samme problem hvert eneste år... han ønsker sig ikke noget, og jeg gider da ikke blive ved med at komme med bløde pakker til ham

hvad køber i til jeres mænner

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Mutti2B

noname skriver:

ihhh altså, det er samme problem hvert eneste år... han ønsker sig ikke noget, og jeg gider da ikke blive ved med at komme med bløde pakker til ham

NoName

Nu har jeg ikke en mand, men en far der er ligeså fantasiforladt når det kommer til ønsker. Så jeg tror jeg giver ham et gavekort til en tur i helikopter (har set dem i magasin til 700 - 800 kr)

Anmeld

8. december 2010

Stumpen

Weekend ophold for to

Anmeld

8. december 2010

NoName

Stumpen skriver:

Weekend ophold for to

weeee, noget vi begge kan bruge

Anmeld

8. december 2010

Kay

noname skriver:

NoName

nu sidder min mand lige her ved siden af mig... så det vil jeg ikke afsløre...

men kan sige at jeg har hjulpet min mor med at finde en gave til min far... der i år ellers kun ønsker sig træsko

han får en smart box... vi var også inde og kigge på oplevelsesgaver.dk... men de er dyrer og der er færer valgmulighedder... og i smartbox er der også flere af tingene der er for 2 personer

en god oplevelse han vil huske

Anmeld

8. december 2010

Giraffen

noname skriver:

NoName

min kæreste får en ny barbermaskine

han bander og svovler over den gamle men er for nærig til at købe en ny til sig selv

Anmeld

8. december 2010

NinaNymannMadsen

min kæreste har kun ønsket sig en mobil, og har jeg lovet han får den 1 jan. eller når vi får penge igen.
men han skal ha en lille ting juleaften det ved han bare ikke... laver den dog selv, laver et 10 turskort til et eller andet jeg ikke ved havd skal være endnu. men det så han ikke føler jeg har glemt ham

Anmeld

8. december 2010

NoName

Astasmor skriver:

min kæreste har kun ønsket sig en mobil, og har jeg lovet han får den 1 jan. eller når vi får penge igen.
men han skal ha en lille ting juleaften det ved han bare ikke... laver den dog selv, laver et 10 turskort til et eller andet jeg ikke ved havd skal være endnu. men det så han ikke føler jeg har glemt ham

hvor er det en sød tanke, det bliver han glad  for

Anmeld

8. december 2010

NoName

Line1987 skriver:

min kæreste får en ny barbermaskine

han bander og svovler over den gamle men er for nærig til at købe en ny til sig selv

min bruger skraber..... han gider ikke maskine sir han.... øv, elers var det faktisk en go ide...

Anmeld

8. december 2010

NinaNymannMadsen

noname skriver:

hvor er det en sød tanke, det bliver han glad  for

ja det var også det jeg tænkte.

håber du får en masse gode ideer, og finder frem til en super gave til manden der hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.