Ohhh FU&%%¤%¤¤ tror jeg er gravid igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Kløver

Noneother skriver:

Jamen det har lægen jo så tydeligvis ikke.

Jeg tror så lægen som er udd, ved en del mere om mini-piller end nogen af os herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Findusinde

Bliver nødt til at kommentere igen...

Taget fra netdoktor.dk

Hvad er forskellen på minipiller og p-piller?

Minipillen tager man i modsætning til de almindelige p-piller hver dag. Der er altså ikke noget med en pause en gang om måneden. Menstruationerne kommer, som de plejer, men varer af og til lidt længere og kommer lidt uregelmæssigt. Bivirkningerne er ellers få og sjældne.

Anmeld

8. december 2010

Maja!

Maja84 skriver:

Så vidt jeg ved kan man godt bruge mini-piller før, feks mens man ammer

Mini-piller indeholder ingen østrogen. Pga. det lave hormonindhold kan selv kvinder, der ammer, bruge dem. De fleste kan tåle dem. Der er færre bivirkninger end for p-pillerne.

link:

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinbrug/L%C3%A6gemiddelgrupper/P-piller_minipiller.aspx

jeg ved ikke om apoteket. dk har forkerte oplysninger, men jeg kan hverken tåle mini eller p-piller, da jeg ikke kan tåle østrogen

så der er noget der ikke helt stemmer der
jeg har været igennem flere speciel læger på sygehuset, så er jeg ret sikker på at mini piller indeholder østrogen.

bare lige mit indslag til p-pille  vs. mini pille

Til TS... held og lykke, håber det er falsk alarm nu når det ikke ville være et godt tidspunkt..

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Tillader mig lige som TS og sige hold den gode stemning ik  Nogle får mens på minppiller og andre gør ikke...SÅ er den vist afdebateret.....

Anmeld

8. december 2010

Noneother

Maja84 skriver:

Jeg tror så lægen som er udd, ved en del mere om mini-piller end nogen af os herinde

Igen nej. Læger tager osse fejl. -Eller tjener penge på at råde folk til bestemte produkter.

Lige netop det her har været meget oppe i medierne.

Anmeld

8. december 2010

Maja!

Tillader mig lige som TS og sige hold den gode stemning ik  Nogle får mens på minppiller og andre gør ikke...SÅ er den vist afdebateret.....

Anmeld

8. december 2010

Miia90

så håber jeg ikk du er gravid, når du nu ikk ønsker det lige nu, men hvis du er, må du gerne sende det videre til mig

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Maja! skriver:

jeg ved ikke om apoteket. dk har forkerte oplysninger, men jeg kan hverken tåle mini eller p-piller, da jeg ikke kan tåle østrogen

så der er noget der ikke helt stemmer der
jeg har været igennem flere speciel læger på sygehuset, så er jeg ret sikker på at mini piller indeholder østrogen.

bare lige mit indslag til p-pille  vs. mini pille

Til TS... held og lykke, håber det er falsk alarm nu når det ikke ville være et godt tidspunkt..

Det skal jeg jo så ikke kunne sige noget om, jeg forholder mig bare hvad der generelt står, og hvad mine søskende siger de har fået af info ved lægen

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Noneother skriver:

Igen nej. Læger tager osse fejl. -Eller tjener penge på at råde folk til bestemte produkter.

Lige netop det her har været meget oppe i medierne.

lad det nu bare ligge ???????

Anmeld

8. december 2010

Noneother

Anonym skriver:

Jeg ser så overhovedet ikke nogen dårlig stemning. Kan godt være reglerne er blevet strammere, men jeg tror stadig det er tilladt at debattere herinde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.