Ohhh FU&%%¤%¤¤ tror jeg er gravid igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.603 visninger
55 svar
0 synes godt om
8. december 2010

Anonym trådstarter

Hej kære baby.dk folket!!!

Tror ski jeg er gravid igen, det er ikke mere end 7 mdr jeg fødte vores nuværende barn, og jeg har ikke fået min mens.

Er kun gået lidt over og syntes at jeg har mega ondt i ryggen, tænkte det var nok af at bære på baby, indtil det lige slog mig nu, at det er lænden jeg har ondt i og jeg er en uge over tid

Men jeg er på mini ppiller så det kan være derfor..

Må nok hellere ned i byen imorgen og købe sådan en test....Ohhh det passer virkelig dårligt ligenu........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Kløver

Anonym skriver:

Hej kære baby.dk folket!!!

Tror ski jeg er gravid igen, det er ikke mere end 7 mdr jeg fødte vores nuværende barn, og jeg har ikke fået min mens.

Er kun gået lidt over og syntes at jeg har mega ondt i ryggen, tænkte det var nok af at bære på baby, indtil det lige slog mig nu, at det er lænden jeg har ondt i og jeg er en uge over tid

Men jeg er på mini ppiller så det kan være derfor..

Må nok hellere ned i byen imorgen og købe sådan en test....Ohhh det passer virkelig dårligt ligenu........

Ved ikke om du er gravid, men jeg ved at man ikke får menstruation, når man er på minipiller, så forklaringen kan ligge der

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ved ikke om du er gravid, men jeg ved at man ikke får menstruation, når man er på minipiller, så forklaringen kan ligge der

Men jeg plejer og få min mens på minip..??

Må hellere se om jeg allerede kan få købt en test i aften så jeg kan teste imorgen tidlig..

Anmeld

8. december 2010

Noneother

Det gør man da....?

Anmeld

8. december 2010

Carina1977

Maja84 skriver:

Så vil jeg have mini-piller  hader at have menstruation

Til trådstarter......jeg håber ikke du er gravid, men tag en test alligevel. Min mor blev gravid på mini-piller

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Så vil jeg have mini-piller  hader at have menstruation

Til trådstarter......jeg håber ikke du er gravid, men tag en test alligevel. Min mor blev gravid på mini-piller

Sidst blev jeg gravid med beskyttelse også siger jeg ikke mere, vil ikke afsløres inden jeg har talt med kæresten.

Og syntes jeg kan genkende det stræk der er i ryggen nu....Vi må jo se hvad der sker, vil bare have taget en test imorgen så jeg kan få af vide om jeg er eller ej.....

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Man får mens på minip
Man skal bare tage dem alligevel hver dag, hvilket man ikke skal på p-piller da der jo skal holdes 7 dages pause hvor mens så kommer. Men jo, mens kommer på minip

Held og lykke med testning imorgen til TS 

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Noneother skriver:

Det gør man da....?

ikke på minipiller... begge mine søskende får minipiller og de får ikke mens, men du får mens på p-piller

gik lige ind og læste, og det er åbenbart ikke alle som oplever total mens stop

Du kan få uregelmæssig menstruation, eller menstruationen kan holde helt op.

Du kan læse mere her:

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinbrug/L%C3%A6gemiddelgrupper/P-piller_minipiller.aspx

Anmeld

8. december 2010

Kløver

StephanieJ skriver:

Man får mens på minip
Man skal bare tage dem alligevel hver dag, hvilket man ikke skal på p-piller da der jo skal holdes 7 dages pause hvor mens så kommer. Men jo, mens kommer på minip

Held og lykke med testning imorgen til TS 

Jeg har været inde og læse, for det er altså ikke alle som gør det, mine søskende får begge mini-piller og ingen af dem har menstruation

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Jeg har været inde og læse, for det er altså ikke alle som gør det, mine søskende får begge mini-piller og ingen af dem har menstruation

Så er det da en meget lille procentdel der ikke får det, for har ikke hørt det før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.