Ohhh FU&%%¤%¤¤ tror jeg er gravid igen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Noneother

Maja84 skriver:

ikke på minipiller... begge mine søskende får minipiller og de får ikke mens, men du får mens på p-piller

gik lige ind og læste, og det er åbenbart ikke alle som oplever total mens stop

Du kan få uregelmæssig menstruation, eller menstruationen kan holde helt op.

Du kan læse mere her:

http://www.apoteket.dk/Laegemidler/Medicinbrug/L%C3%A6gemiddelgrupper/P-piller_minipiller.aspx

Er dine søskende så godt klar over at det kan være skadeligt og nedsætte deres levetid, hvis ikke de har mens mindst 4 gange årligt?

Det du nævner er jo fåtallet. Langt de fleste fortsætter jo med en normal cyklus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Kløver

StephanieJ skriver:

Så er det da en meget lille procentdel der ikke får det, for har ikke hørt det før

Nå jeg har så til gengæld aldrig hørt om før at man får menstruation på mini-pillerne, kun at man får mens når man holder pause på p-pillerne

Anmeld

8. december 2010

Kløver

Noneother skriver:

Er dine søskende så godt klar over at det kan være skadeligt og nedsætte deres levetid, hvis ikke de har mens mindst 4 gange årligt?

Det du nævner er jo fåtallet. Langt de fleste fortsætter jo med en normal cyklus.

Ej nu må i holde op, de har styr på det, det var klægen selv der sagde til dem at de ikke ville få mens på minipiller, hvilket de så heller ikke har haft, og at det ikke er skadeligt, de får minipillerne fordi de ikke kan tåle det anden hormon som er i p-pillerne

Anmeld

8. december 2010

Low

Min læge sagde til mig at min får mens. når man er på mini piller men at den godt kan komme lidt før eller efter den skulle og jeg kan bekræfte det da jeg bruger mini p-piller

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Så er det da en meget lille procentdel der ikke får det, for har ikke hørt det før

Jeg har hørt om det før, men jeg er så en af de uheldige der får mens selvom jeg er på mini ppiller.......

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Nå jeg har så til gengæld aldrig hørt om før at man får menstruation på mini-pillerne, kun at man får mens når man holder pause på p-pillerne

Har selv taget minip, og der kom mens

Men bare fordi dine søskende ikke får er det jo ikke ens betydende meed at alle andre heller ikke får
Det er ligesom andre bivirkninger på medicin, der er det heller ikke alle der får bivirkningerne.

Men skal ikke kunne sige hvorfor TS ikke bløder! Håber da på det bedste for hende

Anmeld

8. december 2010

Kløver

StephanieJ skriver:

Men bare fordi dine søskende ikke får er det jo ikke ens betydende meed at alle andre heller ikke får
Det er ligesom andre bivirkninger på medicin, der er det heller ikke alle der får bivirkningerne.

Men skal ikke kunne sige hvorfor TS ikke bløder! Håber da på det bedste for hende

Det ved jeg godt, fandt jo også netop info på nettet om det, jeg har postet ind.......

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Maja84 skriver:

Ej nu må i holde op, de har styr på det, det var klægen selv der sagde til dem at de ikke ville få mens på minipiller, hvilket de så heller ikke har haft, og at det ikke er skadeligt, de får minipillerne fordi de ikke kan tåle det anden hormon som er i p-pillerne

Undskyld men så ville jeg da skifte læge!

Anmeld

8. december 2010

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Tak håber også på det bedste.......

Anmeld

8. december 2010

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Jeg har hørt om det før, men jeg er så en af de uheldige der får mens selvom jeg er på mini ppiller.......

Nej, du er en af de HELDIGE.
Mens sucks, ja. Men det er absolut ikke sundt IKKE at få den. Så vær et eller andet sted glad for at du får den selvom det er møghamrende irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.