HELT sikker! Men jeg ville lave det lidt om
Jeg ville gerne, at de startede i en VS når de er ca 15 eller 16 måneder og de er klar til mere social. Det ville spare mig tid for at finde legestuer, hvor det ikke altid er særlig spændende. Jeg ville så aflevere sent og hente tidligt. Det ville være perfekt. Jeg tror, at der handler meget om hvor længe de skal være der. Hvis man bliver nød til at aflevere kl07 og så hente kl17, så kan jeg godt se, at de små kan have en alt for lang dag... Men sådan nogle korte dag, hvor de får lov til at løbe rundt, være lidt interaktiv med andre end dig, hygge sammen med de andre, sidde og spise sammen og sådan nogle ting, synes jeg at det er rigtigt godt for dem. De kan også godt lide et godt social liv. I nogle stedder som i USA, hvor der er mange der går hjemme, så er det meget nemt. Jeg husker, da jeg var barnepiger, at der var legeaftele med andre hver eneste dag. Mødre fik det det godt sammen og de snakkede meget og børnene har været meget aktivt. Her hjemme går du til legepladsen kl10 og den er tomt og vådt og trist at se på
Nogle legestuer er ok, men så er det kun en eller max to gange om ugen. Andre legestue er bare for kedelige i min smag. Så løsning her er at de bare har nogle korte dag, og så kunne man holde fri, når der er andre planner. Det er det, vi er i gang nu. Jeg har ikke noget arbejde, så det kan tage lidt tid, indtil jeg finder noget. Mine børn har nogle korte dag, jeg henter dem kl15 men jeg bliver der sammen med dem lidt og vi hygger. Nogle gange kan de holde fri. Det giver mig også lidt tid til at nyde ro og være super-glad om aftenen 
Anmeld