fik i kønnet afvide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Corn

De to første gange ville vi ikke vide det, men tredje gang ville vi. Blandt andet fordi jeg villle vide om jeg skulle gøre vores drengetøj klar, eller ud og købe nyt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

twinboys

Vi havde ønsket ikke at få det at vide eller bekræftet eller afkræftet

Vi havde på en scanning i uge 24 set to små drenge... jeg gik i fødsel 24+3 og alle børnelæger ville at vi fik kønnene at vide i tilfælde af nøddåb.. Først mandag inden jeg fødte tirsdag valgte vi at høre kønnene...uge 25+0

Men havde det stået til os ville vi ikke vide det... vi havde bare ikke selv et valg...

Majbritt

Anmeld

8. december 2010

Siber

Nej, hverken med nr 1, 2 eller 3!

I min verden bliver det lidt for planlagt, så derfor ville jeg ikke vide det! Jeg kan godt lide overraskelser, og da jeg vidste jeg skulle have PKS, så skulle kønney i hvert fald være en overraskelse!

Knus Siber

Anmeld

8. december 2010

Stumpen

Nej vi var enige begge gange om at vi ikke ønskede at kende kønnet på babyen i min mave... Vi har så begge gange fået piger...

Anmeld

8. december 2010

Alberts/

altså jeg kunne selv se at det var en lille babydreng,  og fik det bekræftet, men også som mange andre det var praktisk at vide hvad det var, for hader tøj i hvid og grå,

men har lidt fortrudt jeg fik det at vide, ville gerne have haft det som en overraskelse, men det må blive næste gang(;

Anmeld

8. december 2010

TbCp

Ja vi fik det at vide og det var ren nysgerrighed.... man kan jo ikke være 100% sikker på at de ser rigtigt til scanningen, så det var ikke for at være på forkant med indkøbene eller lign... kun ren og skær nysgerrighed

Anmeld

8. december 2010

Silas&Mille

chelleb skriver:

da i var gravid fik i så kønnet afvide eller skulle det være en overraskelse

hvis ja hvorfor

glædelig jul

Jeg har termin om 4 uger og vi ved ikke hvad der gemmer sig inde i min mavse...

Vores tålmodighed er godt nok ikke hvad den har været. Vi kan næsten ikke vente længere 
Men vi blev enige om at det skal være en overraskelse. Eller rettere jeg sagde jeg ville overraskes, for kæresten ville nu gerne have det af vide  Så det får han nok lov til næste gang hvis han vil det 

Anmeld

8. december 2010

oo

nej vi ville ikke vide kønnet, for os var det fuldkommen underordnet om der kom en pige eller en dreng, bare der kom et sundt og raskt barn - og kønnet spillede på INGEN måde ind i mit farve/legetøjs/tøjvalg osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.