fik i kønnet afvide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.260 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. december 2010

ønskerbaby

da i var gravid fik i så kønnet afvide eller skulle det være en overraskelse

hvis ja hvorfor

glædelig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

BinaMor

Fik det af vide bgegge gange. sku jeg blive gravid igen så vil jeg ikke vide det

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

chelleb skriver:

hvis ja hvorfor

glædelig jul

Nu er det jo over mange år, jeg har fået mine, den første er fra '81 men jeg fik taget fostervandsprøve ved alle mine, så jeg kunne også have fået kønnet at vide der, men ville ikke vide det undtagen med den sidste. Der kunne min daværende mand og jeg ikke modstå det..hehe!
Hvis jeg skulle have barn i dag, ville jeg også gerne vide det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. december 2010

bøgelund

chelleb skriver:

hvis ja hvorfor

glædelig jul

gjorde vi ja.  

og det valgte vi af flere årsager. jeg fungerer OVERHOVEDET ikke hvis jeg ikke kan planlægge, og ved hvad der skal ske. det ville stresse mig for meget. 

og så føler jeg, at jeg kan forholde mig mere til det, hvis jeg ved om det er en prins eller prinsesse jeg snakker til. 

og så er det da fedt at kunne ha alt klar i de rigtige farver.  

Anmeld

8. december 2010

ønskerbaby

BinaMor skriver:

Fik det af vide bgegge gange. sku jeg blive gravid igen så vil jeg ikke vide det

hvorfor fik du det af vide

altså hvad gør man sig af tanker når man gerne vil vide det

Anmeld

8. december 2010

Dorthe1986

chelleb skriver:

hvis ja hvorfor

glædelig jul

Her var det sådan at manden fra start gerne ville vide kønnet, mens jeg har været mere i tvivl Men da vi så nærmede os MD skanningen kunne jeg mærke på mig selv at jeg egentlig gerne ville vide det Jeg er simpelthen for nysgerrig

Og jeg har ikke fortrudt - jeg er glad for at vide at det er en lille dreng vi venter os, for det gør det lidt nemmere at ordne babyværelse, købe tøj osv

Anmeld

8. december 2010

ønskerbaby

bøgelund1 skriver:

gjorde vi ja.  

og det valgte vi af flere årsager. jeg fungerer OVERHOVEDET ikke hvis jeg ikke kan planlægge, og ved hvad der skal ske. det ville stresse mig for meget. 

og så føler jeg, at jeg kan forholde mig mere til det, hvis jeg ved om det er en prins eller prinsesse jeg snakker til. 

og så er det da fedt at kunne ha alt klar i de rigtige farver.  

tak for dit svare

jeg tænker lidt det samme det må da være fedt man kan vaske de rigtige farver og laver værelset i de farver som passer til kønnet

men min kæreste siger det skal være en overraskelse

Anmeld

8. december 2010

Dorthe1986

og forresten, så synes jeg at jeg bedre kan forholde mig til babyen i maven når det bliver en han/hun fremfor en den

Anmeld

8. december 2010

Divababy93

det hele er så meget nemere og planlægge men jeg tror vis jeg skulle blive gravid igen så vil jeg ikke vide det, kunne være sjovt bare og se hvad der sker, men er nu også glad for vi fik at vide vi fik en dreng

Anmeld

8. december 2010

pussepige

Jeg fik det ikke afvide ved de 2 første.. Men de 2 sidste fik jeg kønnet afvide da jeg synes det var lidt mere praktisk ang tøj og sådan.. Og så var jeg selvfølgelig også mega nysgerrig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.