Louisiana28 skriver:
Kender den ikke... Hvad er der specielt ved den? 
Ihhh det er jo nyeste skud på stammen i Shopaholic serien!
Du bliver simpelthen NØDT til at læse de bøger. Det er de eneste bøger jeg nogensinde har læst hvor jeg har siddet og grinet HØJLYDT mens jeg har læst dem! Altså det er bare så humoristisk læsning og de kan læses igen og igen. Det er en ægte chick-flick, bare af den gode slags!
Der er allerede 5 bøger i serien og de kan ofte fåes i ex. Bilka til en 100 kr. Hvis du skal ønske dig en GOD gave til ikke mange penge, er bøger fra denne serie KLART en rigtig god gave-ide!! De hedder følgende:
En shopaholics hemmelige drømmeverden, En shopaholic i New york, Shopaholic i medgang og modgang, shopaholic og søster, og shopaholic og baby.
Shopaholic i medgang og modgang er vist min favorit, men med shopaholic og baby kommer liiiiige bagefter! Nu bliver det godt at få læst den nyeste bog!
Alle bøgerne handler om en pige ved navn Rebecca, der af og til kommer ud i ret alvorlige shopping-kriser og livskriser og får sig selv spundet ind i et UTAL af løgnhistorier der alle sammen er meget meget underholdene!
Anmeld