ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har ønsket mig et gavekort til H&M (har jeg af stortset alle i familien), så jeg kan komme ud og få ny garderobe når jeg har født.

Så har jeg ønsket mig parfumer og et par super fede stilletter jeg fandt inde i Sct. Mathias centret i Viborg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Charlotte Wberg

Min ønskeliste til manden indtil videre, meeen min mand er nu heller ikke så stærk i gave købet, han tror i hvert fald ikke selv på det, så jeg mangler at finde de charms og den halskæde jeg ønsker, så der kan komme varer nr og evt. mærke ind i listen...  Gg og hvis jeg skal have forhåbninger om Jakken eller andet tøj for den sags skyld skal der ligge billed ved og str. ellers paniker han lidt Ss...

Mini shopaholic, skrevet af Sophie Kinsella

Charms til pandora

Vinterjakke

Halskæde

Stable fad (ildfaste)

Anmeld

8. december 2010

DK

Charlotte Wberg skriver:

Min ønskeliste til manden indtil videre, meeen min mand er nu heller ikke så stærk i gave købet, han tror i hvert fald ikke selv på det, så jeg mangler at finde de charms og den halskæde jeg ønsker, så der kan komme varer nr og evt. mærke ind i listen...  Gg og hvis jeg skal have forhåbninger om Jakken eller andet tøj for den sags skyld skal der ligge billed ved og str. ellers paniker han lidt Ss...

Mini shopaholic, skrevet af Sophie Kinsella

Charms til pandora

Vinterjakke

Halskæde

Stable fad (ildfaste)

HVad... Er mini shopaholic allerede på hylderne! Det er helt gået min næse forbi!

Den er straks tilføjet på min ønskeliste! Det er jo en KLAR must have!

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

DK skriver:

HVad... Er mini shopaholic allerede på hylderne! Det er helt gået min næse forbi!

Kender den ikke... Hvad er der specielt ved den?

Anmeld

8. december 2010

DK

Louisiana28 skriver:

Kender den ikke... Hvad er der specielt ved den?

Ihhh det er jo nyeste skud på stammen i Shopaholic serien!

Du bliver simpelthen NØDT til at læse de bøger. Det er de eneste bøger jeg nogensinde har læst hvor jeg har siddet og grinet HØJLYDT mens jeg har læst dem! Altså det er bare så humoristisk læsning og de kan læses igen og igen. Det er en ægte chick-flick, bare af den gode slags!

Der er allerede 5 bøger i serien og de kan ofte fåes i ex. Bilka til en 100 kr. Hvis du skal ønske dig en GOD gave til ikke mange penge, er bøger fra denne serie KLART en rigtig god gave-ide!! De hedder følgende:

En shopaholics hemmelige drømmeverden, En shopaholic i New york, Shopaholic i medgang og modgang, shopaholic og søster, og  shopaholic og baby.

Shopaholic i medgang og modgang er vist min favorit, men med shopaholic og baby kommer liiiiige bagefter! Nu bliver det godt at få læst den nyeste bog!

Alle bøgerne handler om en pige ved navn Rebecca, der af og til kommer ud i ret alvorlige shopping-kriser og livskriser og får sig selv spundet ind i et UTAL af løgnhistorier der alle sammen er meget meget underholdene! 

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

DK skriver:

Ihhh det er jo nyeste skud på stammen i Shopaholic serien!

Du bliver simpelthen NØDT til at læse de bøger. Det er de eneste bøger jeg nogensinde har læst hvor jeg har siddet og grinet HØJLYDT mens jeg har læst dem! Altså det er bare så humoristisk læsning og de kan læses igen og igen. Det er en ægte chick-flick, bare af den gode slags!

Der er allerede 5 bøger i serien og de kan ofte fåes i ex. Bilka til en 100 kr. Hvis du skal ønske dig en GOD gave til ikke mange penge, er bøger fra denne serie KLART en rigtig god gave-ide!! De hedder følgende:

En shopaholics hemmelige drømmeverden, En shopaholic i New york, Shopaholic i medgang og modgang, shopaholic og søster, og  shopaholic og baby.

Shopaholic i medgang og modgang er vist min favorit, men med shopaholic og baby kommer liiiiige bagefter! Nu bliver det godt at få læst den nyeste bog!

Alle bøgerne handler om en pige ved navn Rebecca, der af og til kommer ud i ret alvorlige shopping-kriser og livskriser og får sig selv spundet ind i et UTAL af løgnhistorier der alle sammen er meget meget underholdene! 

Okay, jamen de bøger vil jeg da lige sætte på ønskelisten så

Og tak for svar

Anmeld

8. december 2010

DK

Louisiana28 skriver:

Okay, jamen de bøger vil jeg da lige sætte på ønskelisten så

Og tak for svar

Det var så lidt! Sidder lige her med lidt overspringshandlinger, inden jeg får mig taget sammen til at læse de sidste 10 sider om risiko og aflevering i henhold til entreprisekontrakter, så jeg kan komme i seng!

GOD ide at komme dem på ønskelisten!! Tag og læs/ønsk dig de første bøger først. De kan godt læses uafhængigt, men der kommer mange små hentydninger til de første bøger, som er klart sjovest hvis man kender historierne!

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

DK skriver:

Det var så lidt! Sidder lige her med lidt overspringshandlinger, inden jeg får mig taget sammen til at læse de sidste 10 sider om risiko og aflevering i henhold til entreprisekontrakter, så jeg kan komme i seng!

GOD ide at komme dem på ønskelisten!! Tag og læs/ønsk dig de første bøger først. De kan godt læses uafhængigt, men der kommer mange små hentydninger til de første bøger, som er klart sjovest hvis man kender historierne!

Har det i det hele taget bedst med, at læse bøger i rækkefølge, så det kommer helt automatisk

Glæder mig til at læse dem, og skal nok lige give feedback på hvad jeg synes - hvis jeg husker det

Og - er glad for jeg lige kunne være en 'overspringshandling'

Go' læsning

Anmeld

8. december 2010

Charlotte Wberg

DK skriver:

Ja den er nemlig kommet, faldt tilfældigt over den da jeg ledte efter julegaver

Og får jeg den ikke i jule gave er jeg fluks ude af døren for at købe den selv hehe... De er for sjove de bøger...

Anmeld

8. december 2010

Moar2011

Jeg har ønsket min en fin kjole til nytårsaften som maven os kan være i - og ellers havd han ellers selv synes - er ikke så kreativ til at finde ønsker .  - men bare jeg kan være sammen med ham, så behøver jeg ingen gave :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.