ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Malthes mor

Nye vinterstøvler. Pris 1800 kr. Så dem får jeg nok ikke men det villr være fedt, hvis han overraskede mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Nanoju

Jeg har ønsket mig et Triwa ur, da Bahne i Vejle havde dem på tilbud

Anmeld

7. december 2010

kamillapetersen91

Malthes mor skriver:

Nye vinterstøvler. Pris 1800 kr. Så dem får jeg nok ikke men det villr være fedt, hvis han overraskede mig

ja det kunne det hvertfald  

Anmeld

7. december 2010

kamillapetersen91

Nanoju skriver:

Jeg har ønsket mig et Triwa ur, da Bahne i Vejle havde dem på tilbud

Anmeld

7. december 2010

Maise

kamillapetersen91 skriver:

det er da nogle gode julegave ønsker

jeg ved bare ikke overhovedet hvad jeg skal ønske mig... så derfor jeg spørg så jeg kan få lide inspiration  

Eksempler:

parfume

smykker

undertøj

smartboxoplevelse for to

ting til stuen ( noget i mangler)

ting til køkkenet ( noget i mangler)

dvdbox af en art ( jeg giver kæresten - how I met your mother)

Musik

( vi i ønsker os bla. gps. til bilen, nye lamelgardiner til stuen, en ny lampeskærm og tøj)

Anmeld

7. december 2010

Maise

Malthes mor skriver:

billie bi???

Anmeld

7. december 2010

DK

Uhhh... en Mulberry Daria Hobo taske. Den store udgave i sort! Og naturligvis en Mulberry Daria pung der matcher. (nok RET meget mere realistisk at jeg får pungen, he he) Men stadig. Hvis man ikke ønsker sig det, så ved de det jo heller ikke, vel? Det er ligesom med lotto, hvis man ikke spiller har man ikke en chance, he he!

Anmeld

7. december 2010

DK

Miamaja skriver:

uha jeg har et rigtig fraekt onske som jeg har haft laenge. Manden kender vist godt til det men jeg ved ikke om han giver sig fordi jeg har allerede faaet rigtig mange gaver af ham.

jeg kan bare ikke lade vaere Naa, jo tilbage til mit fraekke onske: en ny garderobe. Dvs. jeg gad godt at opleve at lege a la pretty woman i butikken og hive ned fra hylderne af laekre sager og saa give regningen til manden

skal nok give besked hvis det bliver til noget

Ihhh hvor fedt! Hvis du får det, så vil vi altså have MASSIVT billed-spam, både under og efter!!

Anmeld

7. december 2010

matryoshka

Jeg har allerede fået min julegave   Vi kan nemlig ikke tage alle vores gaver med os, da vi ikke fejrer juleaften hjemme hos os.  Jeg fik en juice maskine fra Philips. SUUUPER lækker og nem. Vi har allerede brugt den 6-7 gange. Og jeg fik den i Lørdags

Kan kun anbefales!

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Min kæreste er en dør til at købe gaver - mener han i hver fald selv, så jeg skal, til jul og fødselsdag, sige helt specifikt hvad jeg vil ha', så der er ingen overraskelser i gaverne fra ham. Men det gør mig heller ikke noget, så ved jeg da, at jeg får hvad jeg ønsker mig  I år var jeg endda selv med i butikkerne og købe gaverne: Den nye cd med Air, og så et par fine øreringe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.