Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hvad har i ønsket jer af jeres kærester - mænd ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
uha jeg har et rigtig fraekt onske som jeg har haft laenge. Manden kender vist godt til det men jeg ved ikke om han giver sig fordi jeg har allerede faaet rigtig mange gaver af ham.
jeg kan bare ikke lade vaere Naa, jo tilbage til mit fraekke onske: en ny garderobe. Dvs. jeg gad godt at opleve at lege a la pretty woman i butikken og hive ned fra hylderne af laekre sager og saa give regningen til manden
skal nok give besked hvis det bliver til noget
Miamaja skriver: uha jeg har et rigtig fraekt onske som jeg har haft laenge. Manden kender vist godt til det men jeg ved ikke om han giver sig fordi jeg har allerede faaet rigtig mange gaver af ham. jeg kan bare ikke lade vaere Naa, jo tilbage til mit fraekke onske: en ny garderobe. Dvs. jeg gad godt at opleve at lege a la pretty woman i butikken og hive ned fra hylderne af laekre sager og saa give regningen til manden skal nok give besked hvis det bliver til noget
ha ha , det kunne da være dejligt
At han gider at flytte rundt i stuen
lamper.
Og så lige en baby
kamillapetersen91 skriver: hvad har i ønsket jer af jeres kærester - mænd ?
Matador på DVD KærligstSussie
4kløver skriver: At han gider at flytte rundt i stuen lamper. Og så lige en baby
SussieThyssen skriver: Matador på DVD KærligstSussie
hehe det er jo os en go ting
troldekugler til mit armbånd eller fantasikæden i samme serie eller en ring, TRÆNGER til en ny kærestering
Maise skriver: troldekugler til mit armbånd eller fantasikæden i samme serie eller en ring, TRÆNGER til en ny kærestering
det er da nogle gode julegave ønsker
jeg ved bare ikke overhovedet hvad jeg skal ønske mig... så derfor jeg spørg så jeg kan få lide inspiration
Jeg har ønsket mig den nye cd med Takre That....haha jeg ved dælme godt at jeg er lidt nostalgisk øhh nu kappede min hjerne pludselig fra.....kan ikke huske om det ord findes...ahgrr
Nå men pyt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128