Diana... skriver:
Hej Piger
Jeg har nu haft bækkenløsning et stykke tid, men det er nu rigtig taget til og faktisk så meget at jeg faktisk ikke kan støtte på mit ene ben og manden må hjælpe mig rundt her hjemme 
Jeg har snakket med lægen om det flere gange og det eneste de siger er at det kan man ikke gøre så meget ved andet end jeg skal slappe af.
Men jeg laver ikke andet end at slappe af, og nu kan jeg ikke engang gå på toilettet uden min mands hjælp 
Til jer der har haft slem bækkenløsning, hvad gjorde i og fik i noget hjælp af en form?
Knus Diana
Eeey 
Nu lider jeg desværre selv ufattelig meget af det , det er så slemt nu , at jeg faktisk bare ønsker den lille vil komme ud NUUUUU !! - Eneste besked jeg har fået af læge og jordmore er at der ikk kan gøres noget
- jeg føler mig efterhånden så hjælpeløs , men min stædighed dækker over en del af mine smerter .
men for helvede hvor er det bare ikk sjovt mere nu .
Jeg fik afvide man ikk satte folk igang , og slet ik første gangsfødende , da det kunne trække ud over dage måske uger , det ønsker jeg jo heller ikk , jeg vil bare gerne have den lille i mine arme nu , og slippe af med den her smerte 
Jeg håber så meget du kan få en form for hjælp , nu ved jeg ikk lige hvor du kommer fra eller hvor langt du er henne .
men jeg har læst om en fra JYlland her inde hun blev sat igang i 38 graviditetsuge ..
Jeg er selv 36+4 idag . så jeg føler stadig der er en evighed til .
Jeg er blevet tilbudt at blive indlangt resten af tiden , men nej tak jeg skal nok klare mig selv , jeg vil ikk være tvunget til en seng dagen lang i 3 uger endnu .
Knus