Bækkenløsning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

tinasmor

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg har nu haft bækkenløsning et stykke tid, men det er nu rigtig taget til og faktisk så meget at jeg faktisk ikke kan støtte på mit ene ben og manden må hjælpe mig rundt her hjemme 

Jeg har snakket med lægen om det flere gange og det eneste de siger er at det kan man ikke gøre så meget ved andet end jeg skal slappe af. 

Men jeg laver ikke andet end at slappe af, og nu kan jeg ikke engang gå på toilettet uden min mands hjælp 

Til jer der har haft slem bækkenløsning, hvad gjorde i og fik i noget hjælp af en form? 

Knus Diana 

Jeg var til genoptræning i varmvandsbassing 1 gang om ugen på det hospital jeg skulle føde (henvisning fra lægen) Jeg havde så store smerter. jeg er nu kun 11 uger henne og er begyndt af få rigtig ondt igen, ej altså SÅ tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

SussieThyssen

Kan nok så meget anbefale fys...og hold fast ved det i månederne efter fødslen, samt massage, sådan at I hurtigt slipper over generne og ikke får for mange problemer siden i livet.

Knus fra Sussie

Anmeld

8. december 2010

Diana...

SussieThyssen skriver:

Kan nok så meget anbefale fys...og hold fast ved det i månederne efter fødslen, samt massage, sådan at I hurtigt slipper over generne og ikke får for mange problemer siden i livet.

Knus fra Sussie

Kan det påvirke en bag efter? Min læge sagde nemlig at det gik væk lige så snart jeg havde født. Ahh håber ikke jeg også skal døje efterfølgende. 

Anmeld

8. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er jeg rigtig ked af, at hører - rigtig god bedring   

Anmeld

8. december 2010

SussieThyssen

Diana... skriver:

Kan det påvirke en bag efter? Min læge sagde nemlig at det gik væk lige så snart jeg havde født. Ahh håber ikke jeg også skal døje efterfølgende. 

Det kan det ja..i allerhøjeste grad. Dit bækken vil aldrig helt blive det samme igen, selvom det meste vil forsvinde. Og desværre har det en tilbøjelighed til at blive værre for hver graviditet.
For de fleste vil man ikke mærke de store forskelle i årene efter, alt vil stort set synes ok, men bækkenet og bækkenbunden lider skade, det må man ikke lukke øjnene for.
Men så sker det altså for nogle, at ikke-passet og respekteret bækkenløsning kan give problemer senere i livet i form af nedsunken livmoder, blæreproblemer m.m, samt at man, som jeg kan risikere bækkenskred ved pludselig fysisk belastning.

Desværre er der ikke forsket nok i dette emne, men jeg håber nogle videnskabsfolk med tiden vil få focus på det.
Vi er alt, alt for mange kvinder, der i 40-50 års alderen sidder med alt for mange problemer, som direkte kan henføres til gamle bækkenløsninger.

Ja, jeg ved det er lidt af en kæphest for mig, men jeg vil så nødigt at nogle af I unge kvinder, skal ende som mig og en hel del andre medsøstre når I er omkring de 50 og være halvvejs invalideret. Det er ikke spor sjovt, skal jeg hilse og sige.
Derfor kan jeg ikke nok så meget slå på, at I skal passe godt på jer selv og jeres bækken, og også efterfølgende.

Anmeld

8. december 2010

mortilnoahogmelina

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg har nu haft bækkenløsning et stykke tid, men det er nu rigtig taget til og faktisk så meget at jeg faktisk ikke kan støtte på mit ene ben og manden må hjælpe mig rundt her hjemme 

Jeg har snakket med lægen om det flere gange og det eneste de siger er at det kan man ikke gøre så meget ved andet end jeg skal slappe af. 

Men jeg laver ikke andet end at slappe af, og nu kan jeg ikke engang gå på toilettet uden min mands hjælp 

Til jer der har haft slem bækkenløsning, hvad gjorde i og fik i noget hjælp af en form? 

Knus Diana 

Eeey

Nu lider jeg desværre selv ufattelig meget af det , det er så slemt nu , at jeg faktisk bare ønsker den lille vil komme ud NUUUUU !! - Eneste besked jeg har fået af læge og jordmore er at der ikk kan gøres noget - jeg føler mig efterhånden så hjælpeløs , men min stædighed dækker over en del af mine smerter .

men for helvede hvor er det bare ikk sjovt mere nu .

Jeg fik afvide man ikk satte folk igang , og slet ik første gangsfødende , da det kunne trække ud over dage måske uger , det ønsker jeg jo heller ikk , jeg vil bare gerne have den lille i mine arme nu , og slippe af med den her smerte

Jeg håber så meget du kan få en form for hjælp , nu ved jeg ikk lige hvor du kommer fra eller hvor langt du er henne .

men jeg har læst om en fra JYlland her inde hun blev sat igang i 38 graviditetsuge ..

Jeg er selv 36+4 idag . så jeg føler stadig der er en evighed til .

Jeg er blevet tilbudt at blive indlangt resten af tiden , men nej tak jeg skal nok klare mig selv , jeg vil ikk være tvunget til en seng dagen lang i 3 uger endnu .

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.