Bækkenløsning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

oerbaek

Jeg har også bækkenløsning, ikke lige så slemt som dig kan jeg høre... dog er der dage hvor jeg ikke kan komme ud af sengen, og kan for det meste ikke sove om natten.

Jeg har prøvet graviditetsmassage og det var altså helt super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

sabi1979

Da jeg havde slem bækkenløsning, sendte lægen fra sygehuset en henvisning til akupunktur som jeg kom til 2 gange om ugen og det hjalp flere dage af gangen, hun sagde enda at alle gravide med bækkenløsning har krav på det , men det er sjældent at de får det at vide Held og lykke

Anmeld

7. december 2010

Pinkrose

Jeg har haft ret slem bækkenløsning siden uge 15, virkelig irriterende,

kom så til noget akupunktur på herlev hospital, men vente tiden fra gang til gang er næsten 1 md og er for lang tid, sys dog det hjalp lidt,

men nu er jeg næsten lige flyttet, 3 sal, og ingen til at hjælpe med de tunge sager og det er virkelig blevet slemt nu, ved fra en del andre at fys hjælper, og med henvisning koster det ca 300 pr gang,

Anmeld

7. december 2010

Mettemus

Ih Diana, kan de ikke snart bare sætte dig i gang? Det er simpelthen så synd at det skal være én lang pine for dig at være gravid!!

Anmeld

8. december 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih Diana, kan de ikke snart bare sætte dig i gang? Det er simpelthen så synd at det skal være én lang pine for dig at være gravid!!

He he de må nu godt lige vente til 38+  Men nu skal vi op og hente nogen krykker nu her og så skal jeg have en tid til en fys. så håber jeg min krop lige gider være lidt samarbejds villig den sidste tid 

Anmeld

8. december 2010

Diana...

1000 tak for alle jeres svar. Vi skal op og hente nogen krykker om lidt som kan hjælpe mig til jeg kan komme til en fys og blive rettet lidt på. 

Men tænker lidt, nu har lille pige jo sat sig fast i bækkenet hvis der så er en fys. der roder og raver i mit bækken kan det ikke skade den lille, puha blive da lidt nervøs 

Anmeld

8. december 2010

Sabina92

Jeg er også blevet henvist til en Fys. Men det hjælper slet ikke.

Første gang jeg var der gik der 3 timer så måtte jeg indlægges på sygehuset, selvom hun faktisk ikke havde rart mig særlig meget.

De sidste 2 gang har hun heller intet kunne gøre, da det gør ondt over alt ): Øvvvv så jeg må bare slappe af..

Er der egentlig nogen der ved om man selv skal betale når man bliver henvist fra lægen af??

Anmeld

8. december 2010

Mormilla

Diana... skriver:

Åhh det må jeg prøve så. Er det noget man kan få en henvisning til? Hvad koster det? 

Den kan du få af din læge. Første gang koster ca. 400kr og der efter koster det 160kr. Jeg er så medlem af danmark så jeg ga ca. 200 for første gang og gir 80kr per gang Det er alle pengene vær!!!!

Anmeld

8. december 2010

DK

En af min mors veninders datter havde det også rigtig slemt. Hun fik en gang om ugen akupunktur i JDM-konsultatione (=det var gratis) og det skulle angiveligt have hjulpet hende HELT vildt meget. Du  kan jo ringe til din JDM og spørge om det er noget de kan/vil tilbyde?

Anmeld

8. december 2010

Diana...

DK skriver:

En af min mors veninders datter havde det også rigtig slemt. Hun fik en gang om ugen akupunktur i JDM-konsultatione (=det var gratis) og det skulle angiveligt have hjulpet hende HELT vildt meget. Du  kan jo ringe til din JDM og spørge om det er noget de kan/vil tilbyde?

Jeg har lige snakket med lægen og fys vil de ikke sende mig til da hun er bange for det vil sætte mig i gang 

Men sende mig på sygehuset efter krykker. Jdm har jeg snakket med og hun ville ringe senere for vi har nemlig også akupunktur ordning her. Så håber det vil hjælpe lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.