Bækkenløsning :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. december 2010

Diana...

Hej Piger

Jeg har nu haft bækkenløsning et stykke tid, men det er nu rigtig taget til og faktisk så meget at jeg faktisk ikke kan støtte på mit ene ben og manden må hjælpe mig rundt her hjemme 

Jeg har snakket med lægen om det flere gange og det eneste de siger er at det kan man ikke gøre så meget ved andet end jeg skal slappe af. 

Men jeg laver ikke andet end at slappe af, og nu kan jeg ikke engang gå på toilettet uden min mands hjælp 

Til jer der har haft slem bækkenløsning, hvad gjorde i og fik i noget hjælp af en form? 

Knus Diana 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Mormilla

Jeg har det lige nu. Jeg går til fys ca. en gang om ugen og det er bare super. For en uge siden havde jeg så ondt at jeg ikke kunne gå. De viste sig at det hele sad skævt. De satte det lige på plads ( det gør ikke ondt ) og så et par dage efter havde jeg det bare super!!!

Normalt har jeg bare lidt ondt når jeg kommer og der synes jeg at kunne være at det er bedre når jeg går der fra...

Håber at du snart kan gå igen! Det er sku ikke sjovt at ha så ondt!!!

Anmeld

7. december 2010

quar20

Kan varmt anbefalde fys og gra.massage - dernæst gra. svømning.. ) Også varmepuder som bare pokker..!!

Også syntes jeg du skal gå til din egen læge hvis det ikke bliver bedre og bede om en henvisning til igangsættelse 2 uger før tid..!!

Go bedring søde.

Knus

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Jeg melder mig med her har det ligesom dig Diana, puha det er slemt.. Jeg bruger dog en varmepude om aftenen og det hjælper ret meget syntes jeg

Anmeld

7. december 2010

Diana...

Mormilla skriver:

Jeg har det lige nu. Jeg går til fys ca. en gang om ugen og det er bare super. For en uge siden havde jeg så ondt at jeg ikke kunne gå. De viste sig at det hele sad skævt. De satte det lige på plads ( det gør ikke ondt ) og så et par dage efter havde jeg det bare super!!!

Normalt har jeg bare lidt ondt når jeg kommer og der synes jeg at kunne være at det er bedre når jeg går der fra...

Håber at du snart kan gå igen! Det er sku ikke sjovt at ha så ondt!!!

Åhh det må jeg prøve så. Er det noget man kan få en henvisning til? Hvad koster det? 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

quar20 skriver:

Kan varmt anbefalde fys og gra.massage - dernæst gra. svømning.. ) Også varmepuder som bare pokker..!!

Også syntes jeg du skal gå til din egen læge hvis det ikke bliver bedre og bede om en henvisning til igangsættelse 2 uger før tid..!!

Go bedring søde.

Knus

Varme pude hjælper desværre ikke en dyd her 

Jeg tror jeg må afsted til en gang fys. 

Anmeld

7. december 2010

Diana...

blomst84 skriver:

Jeg melder mig med her har det ligesom dig Diana, puha det er slemt.. Jeg bruger dog en varmepude om aftenen og det hjælper ret meget syntes jeg

Er hjælper varmepude intet desvære. Det føles som om det hele har sat sig fast. Jeg kan ikke andet en sidde helt lige kan ikke dreje kroppen kan ikke selv rejse mig fra sofaen eller seng og kan ikke gå uden hjælp  Tror jeg skal prøve en fys. Dejligt en varmepude hjælper på dig 

Anmeld

7. december 2010

quar20

Diana... skriver:

Varme pude hjælper desværre ikke en dyd her 

Jeg tror jeg må afsted til en gang fys. 

nej det hjalp også kun mig i starten..

Men ring til lægen og få en henvisning til fys.. Det er altså virkelig guld værd..!!

Anmeld

7. december 2010

AnneBJ

Jeg har (heldigvis) ikke erfaring med det, men håber at en fys kan hjælpe dig!!

Anmeld

7. december 2010

blomst84

Diana... skriver:

Er hjælper varmepude intet desvære. Det føles som om det hele har sat sig fast. Jeg kan ikke andet en sidde helt lige kan ikke dreje kroppen kan ikke selv rejse mig fra sofaen eller seng og kan ikke gå uden hjælp  Tror jeg skal prøve en fys. Dejligt en varmepude hjælper på dig 

Ja det lyder som om en fys ville gøre det godt for dig!! Jeg ska selv til en graviditets massage i næste uge og håber det hjælper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.