farmors kommenter til nyheden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Ahmen helt ærligt! Hvad sker der lige for din svigermor?! Er hun totalt uforstående og følelseskold?!  Jeg kan også huske fra en tidligere tråd, at hun gjorde forskel på ... Kan det passe, din søn fra tidligere forhold og jeres fællesbarn, eller var det din kærestes søster/brors barn? Hun skulle skamme sig, skulle hun!!

Kan dælme godt forstå du blev ked af det. Det ville jeg også være blevet, hvis jeg var i dine sko.... Øv for en kommentar at få stukket i hovedet.

Hvad siger din kæreste til hendes opførsel???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

oerbaek

Jeg kan da godt være med på de der dårlige kommentarer... mine kommer faktisk bare fra min egen mor...

Da jeg fortalte at vi skulle have den første ( jeg var 21 år) siger min mor" ej nu gør du mig ti år ældre"

da jeg fortalte at vi skulle have nr 2, (nr 1 var lige omkring 15 mdr ) sagde hun "er det ikke for tidligt"

Og her 3 gang var det min store søn der sagde til hende "mormor mormor ved du hvad, min mor har en baby i maven " hvor til min mor siger "nej det er da løgn"

Hun er meget glad for sine børnebørn det er slet ikke det, men kommentarerne har hun ikke været så heldig med...

Begge gange min søster har fortalt de skulle have en baby har hun grædt af glæde...

Anmeld

7. december 2010

twinboys

Brug ikke krudt på det søde... Tænk positivt i stedet for og glæd dig over de positive tilbagemeldinger og endnu en gang tillykke

Majbritt

Anmeld

7. december 2010

Lolli

Kan ikke huske om jeg har fået sagt tillykke - men så får du det nu: TILLYKKE!

Kender godt til de uheldige udbrud - fx. min far her til nr. 2: "Nu synes jeg du skulle til at samle benene". Helt ærligt - det siger man sgu da ikke.

Men ja, man må bare overhøre de dumme kommentarer fra de gamle sure folk!

Anmeld

7. december 2010

SussieThyssen

LouiseNielsen skriver:

Andreas mors kommentar til at hun skulle være farmor igen var.

I da godt nok ikke kede af det, hva???

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

Jo det kender jeg alt for godt.
Mine forældres reaktion har altid været..åhhnej bare det vil gå godt, eller er du nu sikker på det er en god ide IGEN at forsøge.
Suk!
Men...alligevel har de jo været glade helt igennem, så det var dem kærligt tilgivet...jeg var jo deres eneste barn, og min sorg har jo altid været deres sorg.
Overhørte engang min mor sige til en veninde, ikke så længe efter jeg havde fået Nickolai:
" Ja, at få et barnebarn var jo fantastisk med alle de problemer. At få to var jo luksus, men at få tre er helt ovenud."
Folks reaktioner er jo meget forskellige, men jeg tror bare at man skal springe op og falde ned på det. De fleste siger jo bare hvad der falder dem ind lige her og nu, årsagerne kender man jo ikke, og der kan ligge nogle erfaringer og bekymringer til grund som man ikke kender noget til. Men oftest bliver de jo alligevel glade når de har vendet sig til tanken.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. december 2010

Mille83

Øv hvor en kommentar,hun skal da bare syntes det er dejligt  hvilket det iøvrigt er, tillykke endnu engang med den lille ny på vej

Anmeld

7. december 2010

4kløver

LouiseNielsen skriver:

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

Jo det kender jeg alt til.. Vi siger ingen ting når nr 5 kommer.. gider bare ikke at høre på dem.. selv om de får det jo afvide når maven er der  

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

Det er ikke alle, der husker at tænke, før de taler   Men godt, at din mor kunne glæde sig sammen med dig

Da Tristans far og jeg havde fortalt farmor og farfar nyheden, talte farmoren ikke med mig i 2 (meget lange) måneder  Hun var meget utilfreds med, at jeg gjorde hendes 21 årige søn til far, og hun ignorerede mig TOTALT i de to måneder. Lige pludselig en dag holdt hun op, og talte med mig som intet var hændt.

Anmeld

8. december 2010

Janni.

LouiseNielsen skriver:

Seriøst underlige kommentarer, kan godt forstå du blev ked af det. Det var jeg nok også blevet, eller skuffet. 

Et kæmpe  herfra

Anmeld

8. december 2010

Snuske1985

LouiseNielsen skriver:

Stort tillykke med graviditeten!! Dejligt...

Det er bare så træls med de der kommentarer selvom de måske ikke altid er ment sådan... Det gør ondt...

Vi hørte den der med at i ska ha bare fordi de andre har fået nu og det er hårdt at høre. Men nej vi ska da have fordi det endelig passer ind i vores liv efter det længe har været vores største ønske!! Men heldigvis er vi de første der ska ha på min side af familien, så der er man ikke bare endnu en i rækken... Dejligt med nogle der falder i svime ligesom jeg selv gør...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.