farmors kommenter til nyheden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

LilyMarleen

Tror ikke at det er ment så hårdt som du har opfattet det, men det skal jeg jo ikke gøre mig klog på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

otlitrom

Jeg tror altid der er en rådden kommentar eller to! Desværre! Godt din egen mor blev glad. Det ér da dejligt. Og der er altså ikke nogen retningslinje for, hvornår man skal få den næste!!

Jeg er 25, men fik at vide "ej, du er jo stadig bare et barn"... Undskyld, HVAD??

Anmeld

7. december 2010

NoName

kitty skriver:

Jeg tror altid der er en rådden kommentar eller to! Desværre! Godt din egen mor blev glad. Det ér da dejligt. Og der er altså ikke nogen retningslinje for, hvornår man skal få den næste!!

Jeg er 25, men fik at vide "ej, du er jo stadig bare et barn"... Undskyld, HVAD??

LooooL

hmmm jeg fik den modsatte....

Det var sQ da også på tide!!!! (jeg var 30 da jeg blev gravid)

Folks opfattelse af hvad der er tidligt og sent varirerer åbenbart meget..... ligesom folks reaktioner på hvor tæt børn skal komme efter hinanden.

Efter min mening kommer børn når de kommer OG det er lige fantastisk hver gang. uanset om det er naturligt eller man ha fået hjælp til det.

Anmeld

7. december 2010

otlitrom

noname skriver:

LooooL

hmmm jeg fik den modsatte....

Det var sQ da også på tide!!!! (jeg var 30 da jeg blev gravid)

Folks opfattelse af hvad der er tidligt og sent varirerer åbenbart meget..... ligesom folks reaktioner på hvor tæt børn skal komme efter hinanden.

Efter min mening kommer børn når de kommer OG det er lige fantastisk hver gang. uanset om det er naturligt eller man ha fået hjælp til det.

Jeg er på ingen måde flov over, at vi har fået hjælp, og jeg fortæller gerne om det! Det er en naturlig ting for os, og jeg synes tabuet skal tages væk fra emnet. Specielt i disse tider, hvor behandling har været så meget fremme i pressen, og alle har haft en holdning til "os"!

Børn er fantastiske - basta bum

Anmeld

7. december 2010

quar20

LouiseNielsen skriver:

Andreas mors kommentar til at hun skulle være farmor igen var.

I da godt nok ikke kede af det, hva???

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

arhh øv søde - sikke nogle kommentarer..!! Det er da kun SKØNT med børn

Anmeld

7. december 2010

Vidunderligeunger

min mor var også en spasser da vi fortalte det.. :/ men det har hun undskyldt mange gange!! 

Anmeld

7. december 2010

LinLin

Min bedstemor sagde "Åh nej", da jeg fortalte hende jeg var gravid med den første - jeg var 21 år og midt i min uddannelse. Det var nu mest det sidste hun sagde "åh nej" til, fordi hun var bange for jeg ikke ville blive færdig - men det er jeg jo så blevet

Alderen kunne hun ikke sige så meget til; hun var 19 da hun fik den første og 21 da hun fi nr 2, min mor

Anmeld

7. december 2010

jannebjerre

LouiseNielsen skriver:

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

DUMME FARMOR Jeg havde smidt en vred/dum kommentar lige tilbage i hovedet på hende...hah I take shit from nobody

kæææmpe knus fra mig, som iøvrigt sys det er skide dejligt for jer

Anmeld

7. december 2010

Miamaja

Min farmor sagde til min mor da hun ventede sig : At boern er en klods om benet. haha..

Min mand siger at det er naar folk bliver gamle, saa siger de hvad de har lyst til uden at taenke det rigtigt igennem.

Anmeld

7. december 2010

CeViss

LouiseNielsen skriver:

Ej en træls kommentar, kan godt forstå at du blev ked af det.

Men godt at din mor blev glad

Vi var ude for det samme med min kærestes mor.

Det første hun sagde, var:  Er DU klar til det?? Til min kæreste

Men tillykke med graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.