farmors kommenter til nyheden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.035 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. december 2010

LouiseNielsen

Andreas mors kommentar til at hun skulle være farmor igen var.

I da godt nok ikke kede af det, hva???

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Chalala85

LouiseNielsen skriver:

Øhhh tak fordi du bliver glad..... Blev ærlig talt lidt ked af det! Men det hjalp at ringe til min egen mor bagefter, for hun blev SÅ glad....

Ved ik lige hvor jeg ville hen med det her. Men kender i ikke godt følelsen af at folk bare ikke bliver glade.. Har nogen få venner som også har fået det afvide, og vi har fået kommentar som: Skal love for i får spyttet nogen unger ud! jamen det køre jo som et samlebånd osv osv....

Så dejligt jeg har jer herinde som virker oprigtig glade på mine vegne... TAK PIGER!

Ej det var da heller ikke særlig pænt sagt. Godt du har en mor der gjorde dig glad igen og endnu engang tillykke med den lille spir

Anmeld

7. december 2010

mariamiss6

Jo den følelse kender jeg godt, da eksen og jeg blev sikre på vi ventede nummer 2, var farmor og farfars eneste kommentar: "nåh har i da råd til det" ja øøøøh tak så...

godt du kunne ringe til en bagefter, som blev glad over at få nyheden

Anmeld

7. december 2010

CamillaSoefelt

LouiseNielsen skriver:

Ej en underlig kommentar?

Anmeld

7. december 2010

Bare mig..

Så træls med sådanne kommentarer..  

Som de andre siger, så er det skisme da godt, at du havde din mor som blev GLAD!

Jeg er i hvertfald glad på jeres vejne... YILLTKKE igen

Anmeld

7. december 2010

NoName

Nogen mennesker har bare svært ved at glæde sig på andres vegne... desværre....

Jeg husker at da vi prøvede at lave en baby sidste år, kom min mor og fortalte mig at min bror skulle have en mere ja jeg blev da glad - vildt glad, men inden i var jeg ked af det fordi vi nu havde prøvet i x antal mdr uden held....

Igen et stort tillykke herfra med det lille spir, og jeg glæder mig til at følge dig og maven og ikke mindst til at se den lille guldklump når h*n kommer til verden til sommer

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

noname skriver:

Nogen mennesker har bare svært ved at glæde sig på andres vegne... desværre....

Jeg husker at da vi prøvede at lave en baby sidste år, kom min mor og fortalte mig at min bror skulle have en mere ja jeg blev da glad - vildt glad, men inden i var jeg ked af det fordi vi nu havde prøvet i x antal mdr uden held....

Igen et stort tillykke herfra med det lille spir, og jeg glæder mig til at følge dig og maven og ikke mindst til at se den lille guldklump når h*n kommer til verden til sommer

Hmmm nu sidder jeg her og hyler over det du skriver....

Åhhh altså.....

Anmeld

7. december 2010

M.O.A.R.

Ej hvor er hun da bare øv!!

JA!

Da jeg fortalte min mor jeg var gravid igen efter SA sagde nu

Pas nu på så

og i den dur. Blev så ked for hun var ellevild da min søster blev gravid med min nu snart 3 årige nevø.

Men der hjalp min far heldigvis lidt på humøret

Men synes godt nok folk reagere meget anderledes når man er gravid igen efter SA. det nok bare mig

Anmeld

7. december 2010

NoName

LouiseNielsen skriver:

Hmmm nu sidder jeg her og hyler over det du skriver....

Åhhh altså.....

hi hi hormonerne kommer tidligt i år.....

Anmeld

7. december 2010

maria_wlt

LouiseNielsen skriver:

Sådan er de gamle nisser 

Den har jeg også hørt... sammen med " I er friske hva" og " Ville da ha været godt hvis Tristan var lidt ældre"

I DON'T CARE 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.