Hjælp til navn på denne sang!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Silvermist

Anonym skriver:

ÅRHHHH TUSIND TAK!!!! Du er en skat..  Godt nok ikke den verion.. måske nogle andre har lavet den igen.. Men det er den :-) Tak tak du har reddet min nattesøvn

Sangen er skrevet af José González, men denne udgave du har hørt er Massive Attack og hedder også Teardrop

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

Sangen er skrevet af José González, men denne udgave du har hørt er Massive Attack og hedder også Teardrop

Hold da op hvor du kan!!!!  Du  bare lige reddet min natte søvn  Tusind tak for din store hjælp!!! 

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

tjm skriver:

jeg kan ikke se/hører videoen men u skal være velkommen til at sende mig en mail på tinajuel@live.dk ... så kan jeg prøve og se om jeg kan finde ud af hvad det er for en

Som du kan se er det opklaret  Jubii.. men tak fordi du ville prøve..

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Som du kan se er det opklaret  Jubii.. men tak fordi du ville prøve..

det helt iorden, har faktisk lige mailet til dig med navnet

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Silvermist skriver:

Det er sjovt... Jeg troede det var Massive Attack der havde lavet den. Hørte den første gang, da de udgav albummet Mezzanine, som Teardrop er med på, og det var i 1998... Der kan man bare se!

Anmeld

6. december 2010

Silvermist

Anonym skriver:

Hold da op hvor du kan!!!!  Du  bare lige reddet min natte søvn  Tusind tak for din store hjælp!!! 

Det var så lidt  Og btw, helt fantastisk sang. Drøm sødt, er glad for at kunne hjælpe.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

tjm skriver:

det helt iorden, har faktisk lige mailet til dig med navnet

Ej det ervirkelig sødt af dig!!!  Tusind tak fordi du ville bruge tid på det..

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

Det var så lidt  Og btw, helt fantastisk sang. Drøm sødt, er glad for at kunne hjælpe.

Ja virkelig god sang  Du må også sove godt

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

Anonym skriver:

Ej det ervirkelig sødt af dig!!!  Tusind tak fordi du ville bruge tid på det..

hehe så lidt da, kender udemærket godt den følelse af at man har den på tungen men kan bare ikke komme ud med det, også er det da klart man søger om hjælp til at finde sangen

men vil os ærligt sige at den er ret fed

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Silvermist skriver:

Har lige googlet det, og det ER altså Massive Attack der har lavet den, og José Gonzalez der har lavet en coverversion af den  Jeg mente nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.