Hjælp til navn på denne sang!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.137 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Anonym trådstarter

Min kæreste og jeg fik en sang på hovedet og har siddet og nynnet den hele aftenen.. Har ledt som EN GAL efter navnet på kunstneren.. Men kan bare ikke finde det..

Jeg ville lægge en video ind hvor jeg fløjter melodien.. Men mangler validering og tager bare så lang tid.. Hvis jeg nu kan sende den på mail til jer der vil hjælpe??

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Frøken J.

Altså kan man sende den på mail herinde? Så vil jeg gerne hjælpe! Eller prøve

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Årh tusind tak! Prøver lige om jeg kan via denne side..

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Altså kan man sende den på mail herinde? Så vil jeg gerne hjælpe! Eller prøve

Nå man kan kun sende billeder gennem privat besked herinde

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Nå man kan kun sende billeder gennem privat besked herinde

Æv æv! Vil helst ikke give min private mail ud, når jeg ikke ved hvem du er, for jeg er nemlig selv lidt anonym herinde, og min mailadresse indeholder mit navn Men kan du ikke måske nogle flere info om sangen? Måske kan du prøve at SKRIVE melodien? Ikke nemt, men altså. Haha. Er det en moderne/gammel sang? Hvilken genre? Er det en mand eller kvinde der synger? 

Anmeld

6. december 2010

mariamiss6

Kan du ikke noget af teksten????

Her inde elsker folk at gætte på sange :D

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Æv æv! Vil helst ikke give min private mail ud, når jeg ikke ved hvem du er, for jeg er nemlig selv lidt anonym herinde, og min mailadresse indeholder mit navn Men kan du ikke måske nogle flere info om sangen? Måske kan du prøve at SKRIVE melodien? Ikke nemt, men altså. Haha. Er det en moderne/gammel sang? Hvilken genre? Er det en mand eller kvinde der synger? 

Det så sødt af dig.. Men tror det bliver virkelig svært at skrive den.. Aner ikke om det er mand kvinde eller hvad det er.. Det eneste der siger mig noget er at de synger noget med "forever that someone".. til sidst.. Men det jo vildt svært.. Det er sådan lidt U2, mew agtigt nummer.. men ville være noget lettere hvis jeg kunne sende den video jeg har fløjtet

Kan man mon ikke gøre det på andre måder...

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Kan du ikke noget af teksten????

Her inde elsker folk at gætte på sange

årh kun meget lidt.. noget med "forever that someone".. Men er slet ikke sikker på det det de synger..  Årh går mig vildt på sådan noget.. Har det lige på tungen..

Kan man ikke sende video på andre måder?? Det tager bare vildt lang tid med det validering

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Nå nu er den gået igennem.. her er den  Altså hvor jeg fløjter

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Men det også en fejl jeg er anonym.. jeg hedder milopilo herinde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.