Hjælp til navn på denne sang!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

eElak

Det der er sq klasse!!!! 

Men kan ikke hjælpe dig med sangen sådan pt... ved ikke hvorfor men Duffy poppede lige op i mit hoved.. jeg kan absolut ikke forklare hvorfor eller noget.... 

Håber du finder sin sang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

mariamiss6

Ja altså det hjalp så ikke lige mig desværre

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Det der er sq klasse!!!! 

Men kan ikke hjælpe dig med sangen sådan pt... ved ikke hvorfor men Duffy poppede lige op i mit hoved.. jeg kan absolut ikke forklare hvorfor eller noget.... 

Håber du finder sin sang

Ha ha ha  Ja det er meget underlig.. men er ved at blive sindsyg af ikke at kunne finde den.. Har sagt til kæresten jeg ikke går i seng før jeg har fundet sangen.. Kan ikke tænke på andet  

Men ved det i hvert fald ikke er duffy  Tror den er før "hendes tid"..

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Ja altså det hjalp så ikke lige mig desværre

Ha ha ha ok..  Øv...

Den er i tv3's reklame for film der kommer.. altså som baggrunds musik.. årh hader sådan noget..

Anmeld

6. december 2010

Frøken J.

Anonym skriver:

Ha ha ha ok..  Øv...

Den er i tv3's reklame for film der kommer.. altså som baggrunds musik.. årh hader sådan noget..

Ejj, jeg kan slet ikke genkende den! Haha, sorry! Min kæreste kunne heller ikke. Men skal lige prøve at være obs på hvis jeg hører den på TV3! Men kender det godt. Oplevede det samme den anden dag med en dance-sang, og bruge knap 2 timer på at gennemgå toplisten over dance-sange på Itunes. Og jeg FANDT den til sidst! Jeg hoppede op og ned af glæde som en anden idiot. Hahaha! Så håber du finde den

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Secrets skriver:

Ejj, jeg kan slet ikke genkende den! Haha, sorry! Min kæreste kunne heller ikke. Men skal lige prøve at være obs på hvis jeg hører den på TV3! Men kender det godt. Oplevede det samme den anden dag med en dance-sang, og bruge knap 2 timer på at gennemgå toplisten over dance-sange på Itunes. Og jeg FANDT den til sidst! Jeg hoppede op og ned af glæde som en anden idiot. Hahaha! Så håber du finde den

Ihh øv..  Men tak for forsøget  hi hi ja hvad gør man ikke for at komme på det..

Men ja det er bare SÅÅÅ irriterende sådan noget!!  

Anmeld

6. december 2010

JuelZ

jeg kan ikke se/hører videoen men u skal være velkommen til at sende mig en mail på tinajuel@live.dk ... så kan jeg prøve og se om jeg kan finde ud af hvad det er for en

Anmeld

6. december 2010

Silvermist

Sangen er skrevet af José González, men denne udgave du har hørt er med Massive Attack og hedder også Teardrop

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

tjm skriver:

jeg kan ikke se/hører videoen men u skal være velkommen til at sende mig en mail på tinajuel@live.dk ... så kan jeg prøve og se om jeg kan finde ud af hvad det er for en

Har lige sendt den til dig  Tusind tak fordi du vil prøve

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Silvermist skriver:

José Gonzales - Teardrop

ÅRHHHH TUSIND TAK!!!! Du er en skat..  Godt nok ikke den verion.. måske nogle andre har lavet den igen.. Men det er den :-) Tak tak du har reddet min nattesøvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.