Årets julefoto..... ;-) nissen æder en gave, ha ha ha!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Vial

hvor er det bare super godt der, hvor hun spiser gaven.

Jeg glæder mig allerede til næste jul, hvor jeg skal have et par twinser til at posere.

I år lykkedes det ikke. De kan bare ikke se begavede, nuttede og smilende ud samtidig. Altid én der ligner en, der lige er faldet ned fra månen eller på vej til at græde.. ikke så idylisk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Sakris

lisbethita skriver:

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

Men åh Gud da....det lykkedes til sidst! Heldigvis! 

I må gerne vise mig jeres julefoto, hvis I har et ;-) 

God aften! 

Haha... Hvor er hun bare total dejlig hvor hun tager en bid af gaven....

Anmeld

6. december 2010

Sakris

KittyGirl skriver:

Aj hvor er de bare super gode!!!

Og hvor er hun dog bare en lille frækkert altså.. og specielt der hvor hun æder gaven

Vil da gerne lige dele lidt fra lasse

Åh hvor er han smuk med de store blå øjne og smilehuller

Anmeld

6. december 2010

Malene84

lisbethita skriver:

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

God aften! 

er mere end forelsket i det sidste billede  nøøøøj hvor er det nuttet

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

Sakris skriver:

Åh hvor er han smuk med de store blå øjne og smilehuller

taaaaaaaaaak

Anmeld

6. december 2010

Sofia

lisbethita skriver:

Hej piger,

God aften! 

Fantastisk!!

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Malene84 skriver:

er mere end forelsket i det sidste billede  nøøøøj hvor er det nuttet

He he...jeg synes også det er fantastisk ;-)

Anmeld

6. december 2010

Nanoju

Super skønne billeder - især det sidste er jeg helt vild med

Her har vi været knap så kreative og fået taget vores jule billeder ved photocare. Og det er slet ikke så julet, da lillepigen på 19 mdr er en bestemt lille dame der nægtede nissehue og så er vores ynglingsfarve lilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Sakris skriver:

Haha... Hvor er hun bare total dejlig hvor hun tager en bid af gaven....

Tak søde! Tænk sig at du også snart får dig en lille julenisse? Uhhh der er ikke længe til! 

KRAMMER

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

dorthemus skriver:

Nej hvor er det skønt, det billede hvor hun spiser gaven...totalt kodak-øjeblik

Ja ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.