Årets julefoto..... ;-) nissen æder en gave, ha ha ha!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.573 visninger
32 svar
0 synes godt om
6. december 2010

lisbethita

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

Men åh Gud da....det lykkedes til sidst! Heldigvis! 

I må gerne vise mig jeres julefoto, hvis I har et ;-) 

God aften! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Ellim

lisbethita skriver:

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

Men åh Gud da....det lykkedes til sidst! Heldigvis! 

I må gerne vise mig jeres julefoto, hvis I har et ;-) 

God aften! 

haha - ja det sidste er altså bare SUPER - Hvor ser hun også bare sød ud..

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Ellim skriver:

haha - ja det sidste er altså bare SUPER - Hvor ser hun også bare sød ud..

Tak he he... ja tror også det bliver et hit!! 

Anmeld

6. december 2010

ekzunz

Hun er da for skøn

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Znuzke skriver:

Hun er da for skøn

He he.... tak! Ja, hun er en rigtigt lille frækkert!

Anmeld

6. december 2010

bøgelund

søøøde billeder..  

fik hun så lov til at åbne den?  

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

bøgelund1 skriver:

søøøde billeder..  

fik hun så lov til at åbne den?  

Ha ha ha ha...nej, det fik hun ikke, fnis!! 

Anmeld

6. december 2010

bøgelund

lisbethita skriver:

Ha ha ha ha...nej, det fik hun ikke, fnis!! 

unfair syns hun nok.. der var vel ikke dømt tilfredshed, da den blev fjernet igen.. 

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

Aj hvor er de bare super gode!!!

Og hvor er hun dog bare en lille frækkert altså.. og specielt der hvor hun æder gaven

Vil da gerne lige dele lidt fra lasse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

bøgelund1 skriver:

unfair syns hun nok.. der var vel ikke dømt tilfredshed, da den blev fjernet igen.. 

Afledningsmanøvre er en god ting, he he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.