Årets julefoto..... ;-) nissen æder en gave, ha ha ha!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

lisbethita

KittyGirl skriver:

Aj hvor er de bare super gode!!!

Og hvor er hun dog bare en lille frækkert altså.. og specielt der hvor hun æder gaven

Vil da gerne lige dele lidt fra lasse

Ah ha ha ha ha...hvor ER de fede, dine julefotos. Sikke da en dejlige lille nissemand. Grinte meget over bæltet. Det er altså fint!

Tak for dine billeder ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

otlitrom

Nååååååårh, hvor er hun fin! Hun er da på ingen måde til at stå for

Det er nogle af de bedste julebilleder jeg har set i år. Det hvor hun bider i gaven er barn klasse for sig!!

Lille smuksak!

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

kitty skriver:

Nååååååårh, hvor er hun fin! Hun er da på ingen måde til at stå for

Det er nogle af de bedste julebilleder jeg har set i år. Det hvor hun bider i gaven er barn klasse for sig!!

Lille smuksak!

Ha ha taaaak søde! Ja, den er skisme sjov! En dejlig lille smuksak, ja....men en meget meget meget morsyg en af slagsen! Åh gud !!!

KRAM 

Anmeld

6. december 2010

Hasselnødden

Hun ser dejlig ud, en Iphone er ikke sådan at kimse ad - det brugte vi også og så en applikation jeg har. Vores julekort (25stk) kostede tilsammen ca. 56 kr. at få lavet.

Vi tog Elias med ud i haven til vores julefoto og så bestemte han ellers slagets gang.. det fik vi dette ud af... au natural..

1. Julekortet

2. Vores egen lille husnisse (Dragten er fra Super Brugsen)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Hun ser dejlig ud, en Iphone er ikke sådan at kimse ad - det brugte vi også og så en applikation jeg har. Vores julekort (25stk) kostede tilsammen ca. 56 kr. at få lavet.

Vi tog Elias med ud i haven til vores julefoto og så bestemte han ellers slagets gang.. det fik vi dette ud af... au natural..

1. Julekortet

2. Vores egen lille husnisse (Dragten er fra Super Brugsen)

Ej hvor feeeeeeeeed! Det vidste jeg slet ikke. Vi har fået den sædvanlige sat på. Den er fin nok! Men det der, det er da genialt! Knuser 

Anmeld

6. december 2010

GUSO

Hej søde.. Hvor er det bare nogle gode billeder.. Smukke smukke smilla.. Håber snart vi ses igen.. Camilla

Anmeld

6. december 2010

lisbethita

GUSO skriver:

Hej søde.. Hvor er det bare nogle gode billeder.. Smukke smukke smilla.. Håber snart vi ses igen.. Camilla

Tak ven ;-) Ja ikke?? Ideen med at tage gaven med kom jo fra dig ;-) HE he. Håber også vi ses onsdag. KNUS

Anmeld

6. december 2010

MariaJ

lisbethita skriver:

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

Men åh Gud da....det lykkedes til sidst! Heldigvis! 

I må gerne vise mig jeres julefoto, hvis I har et ;-) 

God aften! 

Fantastisk!

Jeg skulle egentlig forestille at arbejde lige nu, så skulle bare lige kigge lidt på baby og ikke svare på noget, men her var jeg simpelthen nødt til at gøre en undtagelse. Hvor ER det nogle gode billeder. Især det med gaven.

Maria

Anmeld

6. december 2010

dorthemus

lisbethita skriver:

Hej piger,

Så er det dælme tid til julekort skal skrives. Og....som nybagt mor, så skal lille-bebse da være på årets julekort. Det er jo klart. Så mor her fik nissehue på pigen, den røde julekjole på, sorte uldstrømper og et par sølvstøvler, som hun skal have på juleaften - så var vi klar til fotografering. Men tror I damen gad sidde stille?? Jeg baksede frem og tilbage med hende, indtil jeg til sidst satte en stor julegave ved siden af hende. SÅ BLEV DER RO! Det er faktisk hendes egen julegave (ideen hugget fra Guso - TAK CAMILLA)! Vi har trægulv som er ret glat, så det var alligevel noget af en udfordring at få et godt billede taget af damen. Kameraet blev stjålet i sommers, så jeg måtte nøjes med iphonens camera.

Her er så tre af de billeder, som vi fik ud af det. To af dem bruger vi til årets julekort! Tror især den hvor hun æder gaven bliver et hit, hi hi! Smilla er snart 9 mrd til jeres info,

Men åh Gud da....det lykkedes til sidst! Heldigvis! 

I må gerne vise mig jeres julefoto, hvis I har et ;-) 

God aften! 

Nej hvor er det skønt, det billede hvor hun spiser gaven...totalt kodak-øjeblik

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

Sikke nogen gode billeder... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.