trøske.. hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Magsen

Low skriver:

Nogle anbefaler at smide sutterne ud og vaske sut hvad munden kommer i nærheden af. hvis du ammer så er det også godt at få brystvorderne behandlet

er det rigtigt? jamen så går det jo ikke med kun at bruge dansk vand vel??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Low

Jeg oprettede også en tråd om det i sin tid. måske kan du finde svar der https://www.baby.dk/debat/56577pi1/boern-03-aar/maelke-tunge--.aspx

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Lone H. skriver:

Brentan

tak

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Low skriver:

Jeg oprettede også en tråd om det i sin tid. måske kan du finde svar der https://www.baby.dk/debat/56577pi1/boern-03-aar/maelke-tunge--.aspx

tak for det, ser lige på det

.. hold da OP hvor er hans tunge hvid så hvid er hendes ikke?

Anmeld

6. december 2010

Low

Maggieh skriver:

er det rigtigt? jamen så går det jo ikke med kun at bruge dansk vand vel??

Det kommer an på hvor slemt det er men det creme man får er også en god idé at komme på brystet.

Anmeld

6. december 2010

Frk. Himmelblå

Low skriver:

Min søn havde det i en måned før det gik væk. Vi var ved lægen og fik noget creme som skulle i munden. han skulle have 2 tuber før det var væk. Ellers kan du komme dansk vand på en stofble og gnuppe babys tunge med

Har også hørt om brug af dansk vand. Hvilket skulle være effektivt .

Anmeld

6. december 2010

Low

Maggieh skriver:

tak for det, ser lige på det

.. hold da OP hvor er hans tunge hvid så hvid er hendes ikke?

Det var så lidt

Ja han var også rigtig meget. Det var på læberne, indevendig på kinderne og tungen. Jeg vidste heller ikke det var trøske så tungen blev bare værre og værre og så oprettede jeg den tråd og så fandt jeg ud af at det var det svamp der. Det er godt at du allerede er obs på det så det ikke bliver lige så slemt

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Low skriver:

Det kommer an på hvor slemt det er men det creme man får er også en god idé at komme på brystet.

nåårh okej ..

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Low skriver:

Det var så lidt

Ja han var også rigtig meget. Det var på læberne, indevendig på kinderne og tungen. Jeg vidste heller ikke det var trøske så tungen blev bare værre og værre og så oprettede jeg den tråd og så fandt jeg ud af at det var det svamp der. Det er godt at du allerede er obs på det så det ikke bliver lige så slemt

når okej, puha så var det jo godt du oprettede den tråd

ja precis

Anmeld

6. december 2010

Low

SeptemberBaby skriver:

Har også hørt om brug af dansk vand. Hvilket skulle være effektivt .

Ja det skulle hjælpe hvis de ikke har så meget men min søn havde meget og så hjalp det ikke en dyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.