trøske.. hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Magsen

Lone H. skriver:

man kan sikkert os få noget receptfrit det var bare lægen der udskrev det på recept til mig dengang

når okej :b ..

kan du huske navnet på det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

CHD

Døjede også meget med trøske og min SP sendte mig til lægen fordi min dreng var så angrebet at danskvand ikke var nok. Jeg fik noget kaldet mycostatin, men det fik min søn en forfærdelig diarré af, så det kan jeg ikke anbefale. Prøv at få en recept på brentan gel i stedet. Det er super og virker lynhurtigt på både du og barnet.

Håber I snart bliver det kvit. Jeg kan godt huske hvilket mareridt det var at koge alting hele tiden fordi de propper ALT i munden.

Hilsen Carina

Anmeld

6. december 2010

Magsen

nvm skriver:

det virkede på min datter. også danskvand.. put noget på en stofble og gnide det på tungen og ganen.. og husk at vaske alle sutter grundigt osv.

jaa, tror jeg vil prøve igen ..

Anmeld

6. december 2010

Oliver,Troia&Wictor

min datter havde MEGET trøske på tungen i ganen kinderne og i halsen, hun fik det der hedder brentan 2% og det fik hun en lille uge og har ikke haft det siden, brugte det oz til min søn

Anmeld

6. december 2010

nvm

Maggieh skriver:

der går jo et stykke tid før det forsvinder.. så bare prøv

Anmeld

6. december 2010

Low

Maggieh skriver:

hmm.. det har jeg prøvet :/ men det virkede ikke..

Nogle anbefaler at smide sutterne ud og vaske sut hvad munden kommer i nærheden af. hvis du ammer så er det også godt at få brystvorderne behandlet

Anmeld

6. december 2010

Magsen

CHD skriver:

Døjede også meget med trøske og min SP sendte mig til lægen fordi min dreng var så angrebet at danskvand ikke var nok. Jeg fik noget kaldet mycostatin, men det fik min søn en forfærdelig diarré af, så det kan jeg ikke anbefale. Prøv at få en recept på brentan gel i stedet. Det er super og virker lynhurtigt på både du og barnet.

Håber I snart bliver det kvit. Jeg kan godt huske hvilket mareridt det var at koge alting hele tiden fordi de propper ALT i munden.

Hilsen Carina

TAK, brentan var navnet jeg søgte

synes det gør sååå ondt at amme hende

Anmeld

6. december 2010

LRJ

Maggieh skriver:

når okej :b ..

kan du huske navnet på det ?

Brentan

Anmeld

6. december 2010

Magsen

jcmoller skriver:

min datter havde MEGET trøske på tungen i ganen kinderne og i halsen, hun fik det der hedder brentan 2% og det fik hun en lille uge og har ikke haft det siden, brugte det oz til min søn

årh det lyder godt

Anmeld

6. december 2010

Magsen

nvm skriver:

der går jo et stykke tid før det forsvinder.. så bare prøv

det gør jeg tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.