Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min datter har haft trøske et stykke tid nu.. og skal købe noget imod det, har fået at vide at trøskesaft ikke kan bruges til en fis ..
så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det hedder? er det propolis??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maggieh skriver: min datter har haft trøske et stykke tid nu.. og skal købe noget imod det, har fået at vide at trøskesaft ikke kan bruges til en fis .. så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det hedder? er det propolis??
ingen??
Aner det ikke - har du prøvet at google? Ellers er indlægget lige blevet "oppet"
Maggieh skriver: ingen??
Baagøe skriver: Aner det ikke - har du prøvet at google? Ellers er indlægget lige blevet "oppet"
ja har prøvet, men kan ikke rigtig finde noget navn
takker :p heh
min datter har haft trøske et stykke tid nu.. og skal købe noget imod det, har fået at vide at trøskesaft ikke kan bruges til en fis .. så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det hedder? er det propolis??
Min søn havde det i en måned før det gik væk. Vi var ved lægen og fik noget creme som skulle i munden. han skulle have 2 tuber før det var væk. Ellers kan du komme dansk vand på en stofble og gnuppe babys tunge med
det virkede på min datter. også danskvand.. put noget på en stofble og gnide det på tungen og ganen.. og husk at vaske alle sutter grundigt osv.
Lone H. skriver: jeg fik en creme på recept som jeg hentede på apoteket prøv at snakke med lægen
jeg fik en creme på recept som jeg hentede på apoteket prøv at snakke med lægen
hmm når okej, jeg snakkede med min sp om det og hun sagde at der var noget man kunne købe i indkøb uden reccept hmm ..
Maggieh skriver: hmm når okej, jeg snakkede med min sp om det og hun sagde at der var noget man kunne købe i indkøb uden reccept hmm ..
Low skriver: Min søn havde det i en måned før det gik væk. Vi var ved lægen og fik noget creme som skulle i munden. han skulle have 2 tuber før det var væk. Ellers kan du komme dansk vand på en stofble og gnuppe babys tunge med
hmm.. det har jeg prøvet :/ men det virkede ikke..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128