trøske.. hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.811 visninger
29 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Magsen

min datter har haft trøske et stykke tid nu.. og skal købe noget imod det, har fået at vide at trøskesaft ikke kan bruges til en fis ..

så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det hedder? er det propolis??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Magsen

Maggieh skriver:

min datter har haft trøske et stykke tid nu.. og skal købe noget imod det, har fået at vide at trøskesaft ikke kan bruges til en fis ..

så vil lige høre om der er nogen af jer der ved hvad det hedder? er det propolis??

ingen??

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

Maggieh skriver:

Aner det ikke - har du prøvet at google? Ellers er indlægget lige blevet "oppet"

Anmeld

6. december 2010

LRJ

Maggieh skriver:

ingen??

jeg fik en creme på recept som jeg hentede på apoteket prøv at snakke med lægen

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Baagøe skriver:

Aner det ikke - har du prøvet at google? Ellers er indlægget lige blevet "oppet"

ja har prøvet, men kan ikke rigtig finde noget navn

takker :p heh

Anmeld

6. december 2010

Low

Min søn havde det i en måned før det gik væk. Vi var ved lægen og fik noget creme som skulle i munden. han skulle have 2 tuber før det var væk. Ellers kan du komme dansk vand på en stofble og gnuppe babys tunge med

Anmeld

6. december 2010

nvm

Maggieh skriver:

det virkede på min datter. også danskvand.. put noget på en stofble og gnide det på tungen og ganen.. og husk at vaske alle sutter grundigt osv.

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Lone H. skriver:

jeg fik en creme på recept som jeg hentede på apoteket prøv at snakke med lægen

hmm når okej, jeg snakkede med min sp om det og hun sagde at der var noget man kunne købe i indkøb uden reccept hmm ..

Anmeld

6. december 2010

LRJ

Maggieh skriver:

hmm når okej, jeg snakkede med min sp om det og hun sagde at der var noget man kunne købe i indkøb uden reccept hmm ..

man kan sikkert os få noget receptfrit det var bare lægen der udskrev det på recept til mig dengang

Anmeld

6. december 2010

Magsen

Low skriver:

Min søn havde det i en måned før det gik væk. Vi var ved lægen og fik noget creme som skulle i munden. han skulle have 2 tuber før det var væk. Ellers kan du komme dansk vand på en stofble og gnuppe babys tunge med

hmm.. det har jeg prøvet :/ men det virkede ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.