Et virkelig jubelindlæg :D billeder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Koen.

lisesp83 skriver:

Haha ja, 16 år og sidder godt støttet på mor's skød.

Jeg syns altså din datter er super dygtig.  

Ja hihi meeeen så kan man os holde øje

tak hvor er du sød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

eliasogmor

dygtig pige......

Anmeld

6. december 2010

Koen.

eliasogmor skriver:

dygtig pige......

tak

Anmeld

6. december 2010

Mormilla

Ej hvor godt

Anmeld

6. december 2010

patella

JUBIIIII

Har MEGET længe hørt på en masse dumme kommentar om at Lærke ikke kunne sidde op på trods af hun bliver 8 mdr på lørdag Min sp sagde heldigvis at den sundeste udvikling var at hun selv satte sig op når hun kunne kravle, meeeen man bliver alligevel lidt trist over folks kommentare

MEN MEN MEN nu gjorder hun det sku, i dag satte hun sig op fra maveleje uhh er så stolt!!

Dog skal vi måske invistere i en cykelhjelm, for balancen skal lige finpudses, og det er hovedet der tager faldet hver gang

god december piger

Hehe man skal høre for meget  Min søn sad også først fra 8 måneder af... han er nu et år, og kan endnu ikke selv komme op og sidde fra liggende leje  Han er kun lige ved at lære at rejse sig op på benene ved ting. Og det er først NU blevet interessant at gå rundt om sofabordet og gå med mor og far i hænderne. Det har slet ikke interesseret ham før. Alle børn er bare så forskellige, men det er jo altsammen helt normalt.

Tillykke med din datter - hun ser så sød ud 

Anmeld

6. december 2010

Mumto3

Flot at hun nu kan sidde, så skal det med balancen nok hurtigt komme!

Fedt tæppe du har til hende iøvrigt!

Anmeld

6. december 2010

Koen.

patella skriver:

Hehe man skal høre for meget  Min søn sad også først fra 8 måneder af... han er nu et år, og kan endnu ikke selv komme op og sidde fra liggende leje  Han er kun lige ved at lære at rejse sig op på benene ved ting. Og det er først NU blevet interessant at gå rundt om sofabordet og gå med mor og far i hænderne. Det har slet ikke interesseret ham før. Alle børn er bare så forskellige, men det er jo altsammen helt normalt.

Tillykke med din datter - hun ser så sød ud 

Lige præcis

tak

Anmeld

6. december 2010

Risen

SEJT!!! Tillykke med det stolte mor 

Anmeld

6. december 2010

Koen.

Mumto3 skriver:

Flot at hun nu kan sidde, så skal det med balancen nok hurtigt komme!

Fedt tæppe du har til hende iøvrigt!

tak det er skam bare hendes juniordyne hun endnu ikke bruger, som er bredt ud for at tage det væreste af faldet

Anmeld

6. december 2010

Koen.

Risen skriver:

SEJT!!! Tillykke med det stolte mor 

tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.