Et virkelig jubelindlæg :D billeder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.673 visninger
41 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Koen.

JUBIIIII

Har MEGET længe hørt på en masse dumme kommentar om at Lærke ikke kunne sidde op på trods af hun bliver 8 mdr på lørdag Min sp sagde heldigvis at den sundeste udvikling var at hun selv satte sig op når hun kunne kravle, meeeen man bliver alligevel lidt trist over folks kommentare

MEN MEN MEN nu gjorder hun det sku, i dag satte hun sig op fra maveleje uhh er så stolt!!

Dog skal vi måske invistere i en cykelhjelm, for balancen skal lige finpudses, og det er hovedet der tager faldet hver gang

god december piger
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

QueDee

Dygtig pige

Anmeld

6. december 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

JUBIIIII

Har MEGET længe hørt på en masse dumme kommentar om at Lærke ikke kunne sidde op på trods af hun bliver 8 mdr på lørdag Min sp sagde heldigvis at den sundeste udvikling var at hun selv satte sig op når hun kunne kravle, meeeen man bliver alligevel lidt trist over folks kommentare

MEN MEN MEN nu gjorder hun det sku, i dag satte hun sig op fra maveleje uhh er så stolt!!

Dog skal vi måske invistere i en cykelhjelm, for balancen skal lige finpudses, og det er hovedet der tager faldet hver gang

god december piger

Dygtigt Lærke !!

Anmeld

6. december 2010

B&J

klappe klappe hvor´er hun bare dygtig

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

SÅDAN!!

har du gjort noget for det? eller kom det bare af sig selv?

Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at lasse snart gjorde bare et eller andet i hans udvikling mht. motorik!

og hvor er hun da cute

Anmeld

6. december 2010

Koen.

QueDee skriver:

Dygtig pige

tak

Anmeld

6. december 2010

Koen.

KittyGirl skriver:

SÅDAN!!

har du gjort noget for det? eller kom det bare af sig selv?

Jeg kunne nemlig også godt tænke mig at lasse snart gjorde bare et eller andet i hans udvikling mht. motorik!

og hvor er hun da cute

Hun har lært sig selv det har netop, fordi sp sagde det var sundest for babyers ryg at de lærte det selv, intet gjordt

tak

Anmeld

6. december 2010

Koen.

B&J skriver:

klappe klappe hvor´er hun bare dygtig

tak er os bare stolt

Anmeld

6. december 2010

Koen.

Lone H. skriver:

Dygtigt Lærke !!

tak søde

Anmeld

6. december 2010

Ryberg

lillespurv20 skriver:

Hun har lært sig selv det har netop, fordi sp sagde det var sundest for babyers ryg at de lærte det selv, intet gjordt

tak

okey... godt nok sejt... lasse ligger bare stadig fladt på maven eller ryggen, triller da lidt... møver ikke... der er nok laaaange udsigter til at han selv sætter sig op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.