Et virkelig jubelindlæg :D billeder !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

MariaJ

lillespurv20 skriver:

JUBIIIII

Har MEGET længe hørt på en masse dumme kommentar om at Lærke ikke kunne sidde op på trods af hun bliver 8 mdr på lørdag Min sp sagde heldigvis at den sundeste udvikling var at hun selv satte sig op når hun kunne kravle, meeeen man bliver alligevel lidt trist over folks kommentare

MEN MEN MEN nu gjorder hun det sku, i dag satte hun sig op fra maveleje uhh er så stolt!!

Dog skal vi måske invistere i en cykelhjelm, for balancen skal lige finpudses, og det er hovedet der tager faldet hver gang

god december piger

Hvor er hun dygtig. Johanna kan heller ikke rigtig sidde endnu, og vi har også hele tiden fået at vide at det ikke er noget man skal forcere, men bare vente til hun selv sætter sig op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

lisesp83

Hun er sku da dygtig, skide være med andres kommentarer.

Julie er også snart 8 mdr, og hun kan heller ikke selv endnu. Men jeg er fortrøstningsfuld, for regner ikke med, at hun som 16 årig, ikke kan sidde selv.

Og fin vasketøjskurv, den har vi også...

Lise

Anmeld

6. december 2010

LRJ

lillespurv20 skriver:

tak søde

Anmeld

6. december 2010

Koen.

KittyGirl skriver:

okey... godt nok sejt... lasse ligger bare stadig fladt på maven eller ryggen, triller da lidt... møver ikke... der er nok laaaange udsigter til at han selv sætter sig op

Lige pludselig kommer det Det var først da lærke blev 7 mdr der begyndte og ske noget, 7 mdr og 7 dage gammel kravlede hun baglæns og nu sidde op, og hun blive 8 mdr på lørdag, så hun har haft fart på på kort tid

Anmeld

6. december 2010

2721

lillespurv20 skriver:

JUBIIIII

Har MEGET længe hørt på en masse dumme kommentar om at Lærke ikke kunne sidde op på trods af hun bliver 8 mdr på lørdag Min sp sagde heldigvis at den sundeste udvikling var at hun selv satte sig op når hun kunne kravle, meeeen man bliver alligevel lidt trist over folks kommentare

MEN MEN MEN nu gjorder hun det sku, i dag satte hun sig op fra maveleje uhh er så stolt!!

Dog skal vi måske invistere i en cykelhjelm, for balancen skal lige finpudses, og det er hovedet der tager faldet hver gang

god december piger

hvor dejligt<3

Anmeld

6. december 2010

Koen.

MariaJ skriver:

Hvor er hun dygtig. Johanna kan heller ikke rigtig sidde endnu, og vi har også hele tiden fået at vide at det ikke er noget man skal forcere, men bare vente til hun selv sætter sig op.

tak ja har os bare ladet hende selv lære det, det fik vi nemlig af vide

Anmeld

6. december 2010

signe.

det viser bare man ikke skal høre efter hva andre siger de skal nok komme efter det de kære små

Anmeld

6. december 2010

Koen.

lisesp83 skriver:

Hun er sku da dygtig, skide være med andres kommentarer.

Julie er også snart 8 mdr, og hun kan heller ikke selv endnu. Men jeg er fortrøstningsfuld, for regner ikke med, at hun som 16 årig, ikke kan sidde selv.

Og fin vasketøjskurv, den har vi også...

Lise

tak haha, kan lige se det for mig, 16 år gammel, på date og mor sidder og støtter ryggen

uh ja, det var godt den kære julemand i går vidste at Lærke var vild med hallo kitty

Anmeld

6. december 2010

Koen.

Mor-til-Hasse skriver:

det viser bare man ikke skal høre efter hva andre siger de skal nok komme efter det de kære små

NEMLIG fremover lukker jeg bare ørene

Anmeld

6. december 2010

lisesp83

lillespurv20 skriver:

tak haha, kan lige se det for mig, 16 år gammel, på date og mor sidder og støtter ryggen

uh ja, det var godt den kære julemand i går vidste at Lærke var vild med hallo kitty

Haha ja, 16 år og sidder godt støttet på mor's skød.

Jeg syns altså din datter er super dygtig.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.