Jeg føler mig ført bag lyset!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

LouiseNielsen

x skriver:

jamen, det er jo frygteligt hvad man gør ved dem

Lidt ala når jeg jagter Nicklas rundt for at få et godt billede af ham, og han råber og nærmest er ked af det fordi mor her bare ikke fatter han ikke gider man tager billeder af ham... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

<3

x skriver:

aha! ja, det kunne nok ha været klogt!

Tja hvis du har mod på det så kan du afprøve det senere

Anmeld

6. december 2010

MariaJ

x skriver:

oh hvor godt at høre at andre heller ikke har haft succes! 

ja aftrykkene blev okay til sidst, men jeg snød også og malede dem op selv efterfølgende - plus de manglende tæ'r

jeg har besluttet jeg overhovedet ikke gider det pjat igen før z er stor nok til at vi kan snakke om HVAD det er vi skal!!

Ja, jeg glemte også at skrive, at det blev nogle virkelig fine billeder du/I fik lavet (selv med lidt snyd). De klude jeg havde gang i med Johanna kan virkelig ikke foræres væk - ikke engang til de allermest godhjertede og Johannahungrende bedsteforældre. Godt arbejde  

Anmeld

6. december 2010

serinasmor

jeg forstår jeg GANSKE udemærket !!!

hos en af mødrene i min mødregruppe hænger der de fineste gipsafstøbninger af både hånd og fod. Jeg har stadig ikke taget mig sammen til at spørge hvordan f... det er lykkedes for dem. serina er nu 11 mdr og for en weekend siden fik mor den ide at vi da skulle have en julekugle med håndaftryk fra hendes første jul .... en god idé - som på ingen måde gik som jeg havde forstillet mig   Jeg havde tænkt at vi da bare lige "svamper hånden ind i maling og så over på kuglen og så var det det .. men nej ... resultatet blev tvivlende ... billeder her nedenunder .. det er 3. forsøg .. på den ene side kan du se hvordan de 2 andre kugler så ud på begge sider .. en malingklat man ikke ANER hvad er .. på den anden side lykkedes det rent faktisk at få et aftryk med 5 fingre som så godt nok er næsten uden håndflade... Det var dog nemmere at få hendes hånd åbnet end da hun var spæd

serinasmor

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

LouiseNielsen skriver:

Lidt ala når jeg jagter Nicklas rundt for at få et godt billede af ham, og han råber og nærmest er ked af det fordi mor her bare ikke fatter han ikke gider man tager billeder af ham... hehe

ahahahaha! ONDE mor!!

Anmeld

6. december 2010

MorTilGustav

Hvor er det dog sjovt beskrevet
Jeg havde også frygtet scenariet med maling så jeg lavede lidt trylledej vi kunne hygge os med og så "fik jeg lov" af den lille mand at trykke hans hånd med på et stykke af dejen så nu har vi et fint håndaftryk  Aner ikke hvordan jeg skal få lavet FODaftryk men det må vente...

Anmeld

6. december 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi valgte at scanne Liams fødder og hænder. Og resultatet blev faktisk rigtig rigtig godt og unikt, og meget detaljeret.

Kan klart anbefales i stedet for det der maling og gips snask.

Anmeld

6. december 2010

Anonym trådstarter

Rikke&Liam skriver:

Vi valgte at scanne Liams fødder og hænder. Og resultatet blev faktisk rigtig rigtig godt og unikt, og meget detaljeret.

Kan klart anbefales i stedet for det der maling og gips snask.

Anmeld

6. december 2010

Bom

Årh lille z da...  Håber hun har tilgivet sin mor og far...

Her hjemme gik det faktisk mere udramatisk til.. Hun sagde ikke et kny, og spørg mig ikke hvordan vi gjorde...  Ved ikke om det var fordi vi kun tog fod aftryk??? Hænderne havde jeg opgivet på for hånd..

Hun er lige blevet 3 mdr da vi gjorde det..

Men i fik da et godt resultat til sidst, og held og lykke næste gang...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Ja I må altså undskylde, men sidder her med lattertårer, for Gud hvor kan jeg huske det fra den første.
Lad os sige det på den måde, at jeg er glad for, at det var vandfarve jeg brugte, men det lyder præcis som dengang.
Jeg har aldrig siden forsøgt mig med de to næste. Men fik da et par stort set hele og nogenlunde pæne fodaftryk....dengang.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.